BREAKING NEWS

Mamak Penang jadi GILABABI gara2 Guan Eng...


Hasrat seorang peniaga barangan kulit untuk memberikan seluar dalam, coli corak harimau untuk Lim Guan Eng dan setiausaha politiknya, Ng Wei Aik tak kesampaian.

Ini kerana dia dihalang pengawal keselamatan daripada menaiki lif di Komtar.

Peniaga yang dikenali sebagai Mohamed Ghani Abd Jiman Ghani, 42, yang juga Pengerusi Pertubuhan Suara Anak-Anak Malaysia, ingin memberikan seluar dalam, coli corak harimau kepada kerajaan negeri sebagai hadiah.

Ini kerana kerajaan negeri didakwanya tidak berlaku adil, tidak telus kepada rakyat dan telah menindas beliau kerana tidak memberikannya semula tapak niaga di tingkat tiga Komtar.

Pakaian dalam itu akhirnya digantung di hadapan pintu masuk utama pentadbiran kerajaan negeri.


Gua nak cakap satu je beb.., ini bukan kerja orang ada otak..! Apa yang mamak ni buat sebenarnya adalah kerja orang bangang!!

Apa motif dia bagi bra dan panties corak rimau pada kafir Guan Eng tu baii? Nak memalukan Guan Eng atau nak memalukan diri sendiri?

Please laa.. Gua betul-betul malu la bila ada manusia dewasa tapi bangang macam tu.. Kalau lu nak tunjuk lu punya samseng pun.., apa hal lu bagi coli dan panties baii..?

Lagi bagus kalau lu pakai itu bra sama panties.., lepas tu buat free show kat depan Pejabat Ketua Menteri celaka tu.. Itu lagi bagus untuk lu popular beb...

Oii Ghani... Lagi baik lu jangan mengaku lu penyokong Najib laa.. Lu punya perangai dan mentaliti, bikin malu sama itu Najib tauu..

Gua tak peduli lu sapa beb.. Selagi lu buat perangai bangang macam puak-puak Pakatan, gua tanpa segan silu maki hamun lu derr...

1 ulasan :

  1. Salam bro !

    Citt ! Tarak baikk punya org ! Kasi kuning colour sama itu 'kotoq' punya cop. Baru LGE mau maaa...!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online