BREAKING NEWS

PDRM diberi masa 24 jam untuk MINTA MAAF - Mat Sabu


Peguam kepada Timbalan Presiden PAS, Mohamed Hanipa Maidin hari ini menyerahkan notis tuntutan kepada polis bagi meminta maaf kepada anak guamnya dalam tempoh 24 jam.

Notis itu telah dihantar dengan tangan ke Ibu Pejabat Polis Bukit Aman jam 4 petang tadi dan menuntut Ketua Pengarah Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam, Datuk Salleh Mat Rashid memohon maaf kepada Mohamad Sabu kerana memfitnah timbalan presiden PAS itu.

"Kami menuntut ia dibuat dalam masa 24 jam melalui semua media termasuk tv dan akhbar.

"Saya telah diarahkan oleh anak guam saya untuk memfailkan saman fitnah terhadap Datuk .... Jika tidak dibuat dalam masa 24 jam," kata Hanipa kepada Harakahdaily.

Mohamad sebelum ini mendakwa Salleh berbohong berhubung kecederaan yang dialaminya dalam insiden 9 Julai lalu.

Menurut Mohamad, beliau sememangnya dilanggar oleh pihak polis dan mengalami kecederaan pada bahagian lututnya sehingga menyebabkan beliau terpaksa menjalani pembedahan di hospital pakar di Petaling Jaya pada 17 Julai lalu.

Doktor memasukkan skru 2 1/2 inci untuk menyambungkan ligamen dan bahagian tulang di bahagian lututnya.

Malah katanya, Salleh sendiri tahu tentang dirinya yang dilanggar oleh pihak polis sehingga mengalami kecederaan dan tidak dapat berjalan apabila beliau terpaksa dipapah oleh pihak polis untuk dimasukkan ke dalam kenderaan polis, dipapah ketika dibawa ke lokap polis, dipapah ketika dibawa ke Balai Polis Jinjang.

Laporan berhubung beliau dilanggar itu juga dinyatakan dalam laporan polis yang dibuat di Balai Polis Jalan Dang Wangi, Kuala Lumpur pada 14 Julai lalu.

Kejadian menyedihkan yang dialaminya itu berpunca dari keganasan polis dalam menangani perhimpunan aman Bersih 2.0 di Kuala Lumpur 9 Julai lalu.



p/s: Mat Sabu tengah buat lawak bangang... Sendiri jatuh..., sendiri buat-buat luka.., sendiri bohong..., dan suruh orang lain mintak maaf bila kantoi... Sebijik macam skrip khalwat bilik 121...

7 ulasan :

  1. untuk mat sabu...aku ingin meminta maaf kerana akan terus ketawa atas lawak bodoh hang..muahahahahahahaha!!!!

    BalasPadam
  2. maaf kan aku ye bang sabu...cebab aku gelak guling guling niee....bang Sabu ooii!!

    BalasPadam
  3. Sejauh pengalaman bertugas dibidang orthopedik sambungan ligamen kebahagian tulang menggunakan sejenis staple. Mana ada pakai skrew. 2½ pulak tu. Selepas sambungan ligamen sendi, perlu di pasang cast untuk direhatkan sekurang2 nya 1 bulan. Tapi abang Mat Sapu (bini kawan) kita ni dalam seminggu dah kesana kemari buat ceramah lawak fitnah. Nak tipu biar ikut skrip bang Mat. Orang sekarang bukan bodoh lagi.

    Silap2 abang Mat ni masuk Ospital untuk repair buasir tak? Kah kah kah.... kelakarlah lawak bang Mat Sapu.

    BalasPadam
  4. LU APA BARANG NK MINTAK MAAF

    BalasPadam
  5. sendiri u turn sendiri tanggung la mat.PDRM buat keja ja.bukan keja PDRM minta maaf kat lu mat

    BalasPadam
  6. bayangkan mat sabun atas perut ambiga.....menggelepar jugak ambiga kalau kena torpedo mat sabun...hahaha...tu belum anu-war punya lagi yg bengkok dan panjang...gerenti koyak ambiga....hahaha...bershit betullah mat sabun nie...`can i fuck u today, mat sabun'?

    BalasPadam
  7. Hrp polis dpt menyaman balik Mat SabuHONG ni dgn kadar segera. Jgn bagi muka, the damage has been done! Takkan nak biarkan jer dia fitnah polis mcm2.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online