BREAKING NEWS

VIDEO PALSU : GOMO bakal disaman oleh JOHARI ABDUL..



Kuala Lumpur - Seorang blogger pro BN yang dikenali dengan nama pena Papa Gomo bakal disaman kerana menyiarkan sebuah video klip yang mempunyai unsur-unsur memfitnah. Video yang berdurasi selama hampir 2 minit itu menampilkan wajah SEAKAN-AKAN Johari Abdul, penyokong kuat Anwar Ibrahim.

Walaupun ianya hampir menyerupai wajah Johari, tetapi banyak percanggahan dapat dilihat terutamanya di bahagian perut dan juga di bahagian wajah. Perut Johari taklah SEBUNCIT perut "pelakon" didalam video tersebut.

Dan wajah Johari yang mirip P.Ramlee itu juga ternyata jauh berbeza dari apa yang terpapar didalam video itu. Dipercayai, Eskay dan Rahim Tamby Chik mengupah "pelakon" yang DISOLEK seakan-akan wajah Johari.



Mungkin juga Gomo sendiri yang di "make-up" kan sebagai Johari kerana gaya ketawanya seakan serupa..

"FITNAH" terbaru terhadap pemimpin Pakatan ini amatlah berat kerana ia berkait dengan maruah serta bertujuan MENGAIBKAN pemimpin PKR tersebut.

Blogger Gomo diberi masa selama 7 hari untuk membuat permohonan maaf kepada seluruh rakyat Malaysia kerana dia telah memfitnah seorang yang berperibadi mulia seperti Johari. Gomo haruslah mencari saksi-saksi yang berkredibiliti jika dia berada di pihak yang benar.

Jika tidak, pihak Israel Pakatan tak akan teragak-agak untuk mendakwa beliau di Mahkamah Antarabangsa - Agensi Berita KELDAIan Today.





P/S: Untuk makluman, Agensi Berita KELDAIan Today tu adalah paper rasmi masyarakat Hutu di Zimbadwe... Hahahahaha...

6 ulasan :

  1. Siaplah kau gomo, lepas ni tak boleh tidur lena.
    Lain kali kalau nak buat make-up dan video palsu, jangan cari orang yang bijak macam Johari ni, kan dah kena.
    Cepatlah minta maaf kat dia he he he.

    BalasPadam
  2. hahahaha...kelakar giler!!!! bodoh punya johari bendul!!! kang da mkn diri!!!

    BalasPadam
  3. kah kah kah..siot lah lu,...gua suspen siot mula mula....bila tengok gambar P Ramlee tu gua dah pecah perut..ha ha ha


    mantap bro..mantap gua tertipu....

    BalasPadam
  4. Kelakar kan orang POlitik belakang dia ketawakan bos dia, bila berdepan manis mulut.

    BalasPadam
  5. @PAPA GOMO Lu pun tertipu? Hahahahaha Apapun.., pendedahan lu memang terbaik bro.. Nanti lu dedahkan yang Chegu Bard punya pulak ye...

    BalasPadam
  6. Haha...berat mung Papagomo...Bedul nok same mung...Buke sajo dio nok same mung....dio nok gi rumoh mu nok kutir mung hahaha....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online