BREAKING NEWS

[VIDEO INSIDE] 18SXXX!! Tiger show HALAL di Penang Part 2..


PAS kata DAP semakin memahami Islam sejak berkawan dengan PAS.. Nik Aziz pulak kata DAP lebih mulia dari UMNO hanya semata-mata Guan Eng kata dia memerintah Penang dengan gaya Khalifah Umar..

Tapi Nik Aziz pernah tak datang ke Penang pada waktu malam dan tengok sendiri macam manakah keadaannya negeri yang kononnya ditadbir ala-ala kepimpinan Khalifah Umar ni?




Sekarang ni, tak payah pergi ke Phuket.., tak payah ke Pulau Bali.., just hanging di negeri Penang ni saja dah cukup untuk merasai kehidupan malam di tempat-tempat popular tu..

Kalau kat Phuket ada Tiger show.., kat Penang ni pun dah ada... Kalau kat Pulau Bali famous dengan call girl dan awek urut dorang..., kat Penang ni pun berlambak-lambak...

Nak cari pelacur..? Pun banyak jugak beb yang diimport dari Republic of China.. Alaaaa.., yang macam Anwar pakai tu laa...




So.., semua ni meningkat di bawah pentadbiran Lim Guan Eng dan DAP. Sapa berani nafi semua ni? Guan Eng berani nafi?? Mansor dan Malik berani kata gua silap? Tak berani beb sebab benda ni memang betul belaka...

Cuba tengok serbuan demi serbuan yang pihak berkuasa buat tiap-tiap bulan disekitar negeri.., memang banyak tangkapan beb.. Tapi the numbers still increase by hour and day.. Kenapa?




Gua rasa sebab kerajaan DAP negeri dah buat dasar langit terbuka untuk industri ni.. Maklumlahh..., dorang nak Penang jadi Hub untuk segalanya termasuklah Hub Hiburan Malam ni semua..

Ini realiti beb.. Dan kapir-kapir DAP inilah yang jadi kebanggaan PAS.. Sebab tu lah banyak kawan-kawan gua kata..., di Penang ni, PAS bukan memperjuangkan Islam, tapi PAS memperjuangkan DAP..

Gua kata, betul sangat lah tuuu.... DAP Suka.. PAS Setuju... Hahahahaha...


3 ulasan :

  1. "Tapi the numbers still increase by hour and day"

    We have the number. Haa bolehlah anwar guna semua pelacur cina ni untuk tumbangkan umno pada 16 sep nanti kekekekeke

    BalasPadam
  2. @YB Raz Hahahaha... Anwar guna dorang tu untuk tumbangkan anu dia je brooo...

    BalasPadam
  3. kt K.L bwh umno berganda2 lg teruk drp ni...slh org nmpak, slh sendiri sembunyikan..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online