BREAKING NEWS

Saki baki komunis mengganas di Penang..



Ahli DAP Jelutong, Mohamed Razali Abdul Rahman yang mendedahkan mengenai pertemuan paderi-paderi di Pulau Pinang telah membuat laporan polis kerana menerima ugutan bunuh.

Nota ugutan bunuh berbunyi "Lu jaga mati" itu yang ditulis dengan dakwat merah telah ditemui oleh Razali di hadapan pintu rumahnya.

Adalah dipercayai ugutan bunuh tersebut mempunyai kaitan dengan laporan polis yg dibuat oleh Razali mengenai wujudnya pertemuan paderi di Pulau Pinang tempoh hari.





Dulu, ada sorang India dari kawasan Mak Mandin yang dikelar kakinya semata-mata pasal membakar gambar Guan Eng di hadapan bangunan sidang Dun..

Sekarang ni ada pulak melayu kena ugut bunuh pasal dedahkan hal sulit DAP.. So, betullah apa yang orang kata selama ni pasal perangai DAP yang semacam komunis..

Komunis zaman dulu dera orang kampung pasal nakkan makanan.. Tapi komunis DAP sekarang ni dera rakyat sebab nakkan kuasa..

Inilah wajah sebenar DAP yang semua rakyat Malaysia patut tahu.. Cuba bayangkan satu hari nanti dorang dapat kuasa.., hancur negara ni beb...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online