BREAKING NEWS

Operasi BERSIH kan negara dari najis PAKATAN..



Lima anggota Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Kapar hari ini ditahan polis ketika bersiar-siar di pusat beli-belah Klang Parade di sini, dengan memakai t-shirt berwarna kuning termasuk empat daripadanya memiliki logo Bersih 2.0.

Mereka ialah Pegawai Khas kepada S Manikavasagam, Mohd Fauzi Abdul Majid; Naib Ketua AMK Kapar, Kamarul Zaman Johari; Bendahari AMK Kapar, Asmadi Abdul Hassan; bekas Ketua AMK Kapar, Hazizam Hani dan anggota KEADILAN Kapar yang belum diketahui namanya.

Empat daripada mereka memakai T-Shirt sempena Perhimpunan Bersih 2.0 manakala seorang lagi yang belum dikenali cuma memakai baju kuning tanpa logo Bersih.

Ketika ditahan sekitar jam 5 petang, mereka sedang menunggu kedatangan Ahli Parlimen Kapar, S Manikavasagam di Klang Parade untuk berbincang mengenai program berkaitan Bersih. - KeldaianDaily.





p/s: Gua harap Polis tangkap semua NAJIS-NAJIS Pakatan ni.. Biar negara BERSIH dari kekotoran saki baki Al Juburi yang menganggu gugat ketenteraman negara...

Penuhkan seluruh LOKAP dalam negara dengan penyangak-penyangak tu semua... Kalau tak cukup ruang LOKAP.., sumbat kan dorang dalam kandang rimau di Zoo Negara.. Biar dorang semua mampus kena makan dengan rimau tu...

Pencacai-pencacai tu semua tak patut dibagi muka.. Kalau dorang turun jugak berdemo nanti.., belasah je dengan cota dan juga benamkan muka dorang diatas tar..

Biar dorang tau langit tu tinggi atau rendah bila melawan pemerintah... Ini bukan MESIR!! Ini bukan LUBNAN!! Tapi ini negara Malaysia yang takkan bertoleransi dengan pengkhianat negara!

Lu LANGSI.., Lu MATI!!! Hahahahaha...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online