BREAKING NEWS

KANTOI !!!! Salahuddin Ayub yang kuat MENIPU..



Puak-puak pengkhianat BERSIH dah mula tak senang duduk dan caca marba bila Polis mula buat tangkapan atas alasan aktivis BERSIH nak gulingkan kerajaan..

Sekarang ni dorang dah mula takut kepada bayang-bayang dorang sendiri bila tuduh ada pihak yang buat risalah nak sabotaj tunjuk perasaan BERSIH 9 Julai nanti..

Tapi bukan senang nak bohong orang beb.., pengikut Pakatan bolehlah dorang bohong sebab puak-puak tu memang bangang.. Pemimpin Pakatan kena ingat, bukan semua rakyat yang bahalol macam penyokong Pakatan..




Korang baca di atas tentang apa yang Salahuddin meroyan tuduh ada pihak yang sabotaj risalah BERSIH dalam FreeMalaysiaToday tu...

Terang-terang dia kata ada pamphlets@risalah yang kononnya dihasilkan oleh sebuah kilang di Johor..

Tapi korang baca pulak apa yang dia kata kepada HaraMkah Daily...




Salahuddin kata ada sticker@pelekat kereta BERSIH yang palsu dihasilkan supaya negara jadi tak aman..

Gua musykil..., yang mana satu betul ni Salahuddin oiii.., Pamphlets@risalah ataupun sticker@pelekat kereta ???

Kalau korang masih ingat, Salahuddin ni lah yang KANTOI menipu cerita "pedang Samurai" di PRK Bagan Pinang dulu... Alaaa.., yang dorang suruh Bob berlakon kena tetak tuuu...

Sebab tu lah gua kata Salahuddin tak boleh nak menipu orang untuk selama-lamanya.. Kena ada bakat TAK MALU macam Anwar beb baru boleh buat kerja-kerja menipu nii...

Jadi.., nasihat gua pada Salahuddin..., hentikanlah kerja tak berfaedah menipu rakyat tu baiii...

Bukannya rakyat tak tahu tembelang puak-puak Pakatan tu semua... Sendiri cetak.., sendiri edar..., sendiri tangkap gambar.., dan meroyan tuduh orang lain buat.. Memang macam HARAM!!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online