BREAKING NEWS

Isu songkok dalam muktamar PAS.., MPP masuk Utusan...



Wohaaaa... sungguh tak disangka.. Blog marhaen macam MPP ni pun boleh masuk Utusan?? Bahasa blog MPP yang banyak orang komen kata biadap ni pun masih boleh terbit dalam akhbar no.1 negara?? Hebat tu baii..

Baca kat sini artikel Utusan tu...

Gua ucapkan ribuan terima kasih pada pihak Utusan terutamanya Bro Lukman Ismail pasal sanggup review blog cap ayam gua ni.. Ni yang buat gua sayang banget sama Utusan.. Hidup Utusan!!!

Tapi, disebalik kemachoan gua, terasa malu pulak bila baca ayat blog gua sendiri dalam Utusan tu.. Nampak macam jahat je walaupun sebenarnya niat gua baik...

Dan satu lagi.., ayat gua yang bro Lukman quote tu nampak cam ganas je kan walaupun realiti sebenarnya gua ni penuh dengan sopan santun... Tapi taklah penuh santun macam MiloSuam tu... Wohaaa....

Apapun...,tak kisahlah semua tu beb.. Yang penting gua cakap apa yang gua rasa dengan cara serta gaya gua.. Sapa yang faham tu fahamlahhh.. Sapa yang tak faham atau pura-pura tak faham.., itu bukan jadi masalah buat gua...

Yang paling utama, jangan jadikan politik tu sebagai agama macam puak-puak PAS dok buat tu..

Akibat terlampau mengagungkan politik melebihi agama, maka songkok pun boleh diHARAMkan dalam PAS hanya sebab menyerupai UMNO.. Tak ke bodoh namanya tu...?



p/s: Sapa yang terlepas baca artikel pasal songkok tu, boleh baca DI SINI...


3 ulasan :

  1. @Tanpa Nama Arigato gozaimas bro.. Gua pun caya kat lu jugak.. Hahahaha...

    BalasPadam
  2. Hebakkkk!!! :)

    Nak tahu pasal perangai buruk orang kuat Nurul Izzah? Boleh baca di sini:

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online