BREAKING NEWS

HOT 18SXXX!!! Punai Nik Ajis lebih panjang dari Punai Anuwar....


Korang tahu tak berapa panjang Nik Ajis punya burung berbanding Anwar?? Gua dah ukur tadi beb..., hasilnya memang menakjubkan... Pok Nik punya jauh lebih panjang dari Anwar laaa.... Hahahaha..

Sebenarnya, ni bukan ukur burung yang dalam seluar tu baii.. Ada satu software yang dinamakan E-Penis untuk ukur panjang twitter korang..

E-Penis juga adalah software yang mengukur panjang kejantanan (tahap kefamousan) korang di Twitter. Gua jumpa software ni dalam satu blog chenta masa gua tengah blogwalking tadi...

So, gua decide untuk kongsikan dengan korang sebagai bahan selingan ringan.. Selain dari gua punya Twitter.., gua try check diantara Twitter Nik Ajis dan juga Anwar... Hasilnya.., Nik Ajis punya lagi panjang laaaa... Hahahahaha

Jadi, berani tak korang ukur kefamousan korang? Korang rasa, panjang E-Penis korang berapa?

Kalau korang nak tau.., sila ke SINI untuk mengukurnya sendiri.







5 ulasan :

  1. patut la ada orang tu demam...haha

    BalasPadam
  2. @pisau Domam tokojut tu.. Hahahahaha...

    BalasPadam
  3. orang yg takut Allah swt...macam nilah kata2nya....kutukan dan makian anda akan makan diri anda sendiri.....teruskanlah utk menghina orang.....yg secara terang2an orang yg anda hina itu ...sendiri tidak menghina anda...Setiap apa yg anda tulis di dalam blog anda akan ditayangkan diakhirat nanti....itu pun kalau anda percaya pada hari akhirat dan hari pembalasan. Tepuk dada tanya iman

    BalasPadam
  4. ha!hah!

    lawak brutal la mpp!

    tekozut ambo!!!

    BalasPadam
  5. @Tanpa Nama 7:07 Terima kasihlaa atas nasihat lu itu yee.. Gua harap lu ikhlas nasihatkan gua..

    Lagi satu.., jangan lupa nasihatkan kengkawan lu dalam PAS dan Pakatan tu sama.. Kutukan dan makian dorang tu 10X lebih ganas dari gua...

    Errr.., lu tahu ke pemimpin-pemimpin Pakatan tu tak pernah hina gua? Hahahahahahahaha..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online