BREAKING NEWS

FUCKWA BARU PAS : Himpunan BERSIH sama dengan mengerjakan HAJI



Bagi saya mengerjakan haji juga perhimpunan aman. Jika berlaku sebarang kekacauan, polis arab saudi tangkap ajalah yang buat kekacauan.

Kalaulah UMNO memerintah Arab Saudi maka barangkali seluruh dunia tidak dibenarkan menunaikan haji disitu walaupun ia perhimpunan aman kerana mereka tau niat orang yang akan mengerjakan haji ialah untuk membuat kerosakan...
- sumber


Gua dapat kenyataan kat atas tu dari blog sorang penganut mahzab PAS Parit Buntar... Kenyataan dia ni dah cukup untuk menunjukkan yang dorang ni memang dah terseleweng aqidah..

Memang bangang sungguh dia apabila sama kan tunjuk perasaan BERSIH dengan orang mengerjakan HAJI di Mekah.. Mungkin Nik Aziz yang ajar dorang untuk berfikiran bahlol macam tu kot..

Kalau ikut pemahaman jumud puak-puak PAS tu semua.., lepas ni dorang tak payah tunaikan rukun Islam yang ke lima tu dah..

Cukup hanya dengan menyertai tunjuk perasaan HARAM BERSIH, dorang akan dapat pahala HAJI..

Dulu Nik Aziz kata sembahyang tu pun satu bentuk demonstrasi pada Allah.., sekarang ni pengikut bangang Nik Aziz pulak kata tunjuk perasaan macam BERSIH tu adalah sama dengan buat HAJI..

Memang dah SESAT sangat puak-puak ahzab PAS di Malaysia ni.. Tak salahlah kalau Ustaz Noor Deris panggil Nik Aziz tu sebagai Al-Syaitoni Kelantan.. Memang dah serupa syaitan pun puak-puak tu semua!!

6 ulasan :

  1. jadi PAS ni dah jadi singkatan kepada "Pengikut Aziz Setan" lah kalau macam ni.

    BalasPadam
  2. Ya, inilah 'haji' para penganut hamPAS sambil diimamkan oleh AmBABIga, wukuf di Dataran Merdeka, melakukan tawaf sekitar KL, bersa'i dengan pihak polis dan FRU kemudian bertahalul di depan pintu pagar Istana Negara. Akhir sekali mengikut tertib shopping menghabiskan RM 100 sorang kat KL....

    Memang mcm amBABIga...

    BalasPadam
  3. Sampai bila agaknya Jab.Agama dan Institusi Diraja AKAN membiarkan parti songsang terus menyesatkan umat Islam di Malaysia dan terus memutarkan dan memesongkan fahaman Islam sebenar.

    Kebebasan beragama tidak bermakna kita sewenang2nya merosakkan agama.

    Biar ilmu mereka setinggi manapun namun kalau jelas tersasar harus disekat dan dn mereka2 nie harus di kuarantin kan.

    Ini kecuaian dan kesilapan yang dilakukan oleh ketua institusi tersebut sehingga Islam diperkotak katikan oleh bangsat2 dan pengkhianat Islam.

    wallahuwa'lam

    BalasPadam
  4. sapa la tu yang bangang tahap gaban. kalau ada dekat dengan aku sah2 dah kena penyepak mamat tu.

    BalasPadam
  5. dia ni dah jauh tersesat..berani dia menyamakan ibadah haji dengan perhimpunan haram yang dianjurkan oleh orang politik bangsat.

    elok dipancung je orang ni.

    BalasPadam
  6. Assalam Bro

    Ajaran parti songsang PAS.. kita kata bodoh kat dia pun tak gua sebab memang bodoh tahap puaka... Yang pergi Mekah tu orang yang hati dia bersih...Nak beribadat kepada ALLAH swt. Yang pergi BERSHIT TU HATI KOTOR... Nawaitu tak betul... Sokong pulak kafir harbi keling paria bangsat.Apa cerita...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online