BREAKING NEWS

Kereta dan rumah DISEMBUR CAT angkara peminat BERSIH..



Kelmarin, penduduk di sekitar Kangar Perlis dikejutkan dengan insiden sebuah kereta Toyota Camry telah disembur dengan cat hijau bertulisan "Bersih 2.0". Kejadian berlaku di sebuah lorong di belakang Pasaraya Aneka dekat sini.

Tidak jauh dari situ pula, dinding sebuah premis pula disembur dengan cat hijau dengan perkataan "Hidup PAS", manakala dinding pagar di sebuah premis berdekatan Masjid Syed Alwi pula disembur dengan tulisan "Joint Bersih 2.0".

Yang bestnya, puak-puak PAS Perlis dengan pantas menuduh UMNO jadi dalang disebalik kejadian ni.. Ada bukti ke? Ada 4 orang saksi?

Gua tak heran dengan perangai bangsat puak-puak PAS tu semua.. Dorang mesti suruh penganut mahzab dorang buat kerja tu, lepas tu UMNO yang dorang salahkan.. Itu memang perangai wajib dorang..

Puak-puak ni mana pernah berhati baik beb.. Perut dorang tu lebih busuk dari tong sampah Majlis Bandaran.. Sebab tu lah Allah tak pernah rehdo kat apa yang dorang buat..

Pasal gila sangat nak kuasa, dorang sanggup jadi pencacai kafir DAP.. Sekarang ni, dorang sanggup pulak jadi hamba penjilat kepada kafir aktivis MURTAD Ambiga..

PAS ni bukan saja memalukan bangsa melayu di Malaysia.., tapi dorang sebenarnya sedang berikan imej buruk kepada umat Islam keseluruhannya.. PAS memang HamPAS!!!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online