BREAKING NEWS

[VIDEO INSIDE] Bob Lokman mintak Zambry mati cepat...



Hari tu didedahkan bahawa ada sorang Ostad Taliban dalam PAS kata Mufti Perak Perak makan duit HARAM.. Sekarang ni ada lagi satu "fatwa PAS" yang lebih menggemparkan dari penceramah dorang...

Korang pun kenal Bob Lokman kann.... Selepas dinaikkan taraf makam nya menjadi ulalalamak dalam PAS, Bob Lokman sekarang ni dah pandai doakan orang mati cepat..

Dalam satu ceramah Bob Lokman di Dataran Madah Fasa 1A, Seri Manjung, Manjung Perak.., Bob Lokman buat andaian dengan membayangkan Menteri Besar Perak mati..

Bob Lokman kata, kalau DS Zambry yang juga merupakan Adun Pangkor mati, rakyat Pangkor akan dapat jambatan baru dari Pangkor ke Lumut..

Ulalamak PAS ni juga bagitau pengikut PAS kat situ supaya mintak je doa supaya wakil rakyat mati cepat untuk dapatkan kemajuan..

Hebat Bob Lokman ni kann.. Dah makin tinggi "mukjizat" dia sejak masuk dalam PAS. Inilah kelebihan sesapa yang masuk PAS.., boleh buat ikut suka mak bapak dorang je sebab Nik Aziz dah halalkan..


12 ulasan :

  1. Dah makin merapu dah PAS nie.. Asyik doakan yg tak baik je.. Ntah ape yg ade dlm hati tu.. Pastu perasan nak masok syurga.. Oh lupa.. Syurga Nik ajis yg tentukan..

    BalasPadam
  2. jambatan pulau pangkor ke lumut? pas kelantan pun tak mampu nak bina jambatan, inikan pulak kat perak kekekeke..

    itulah kebanyakkan orang yang masuk pas semuanya bodoh biul

    BalasPadam
  3. si bob ni sepatutnya masuk raja lawak

    BalasPadam
  4. pak jabit kg pisang30 Mei 2011 pada 2:39 PTG

    siapa lah bob kalau tanpa dunia hiburan....anggap lah apa dia cakap tu hiburan semata2...

    BalasPadam
  5. Si bob ni sebenarnya banyak penyakit..gout ada,jantung ada,kencing manis pun ada..tu yang dia ingat kalau masuk pas leh terampun dosa almaklumlah. .nak bertaubat katanya..(sumber daripada rakan-rakan artis)

    BalasPadam
  6. Betullah bob lokman jadi ulamak (ULAR DALAM SEMAK) tunggu mangsa depannya lps tu dia ngaaap!!!!

    BalasPadam
  7. kalau dia dah minta DS Zaambry mati cepat kununn....nye nak buat jambatan dr lumut ke pulau pangkor.ok skarang saya minta semua penyokong BN berdoa agar dibukakan ALLAH hati nik ajis letak jawatan MB supaya BN (klau dpt perintah klantan) boleh runtuhkan semua patong2 yang ada di merata Klantan tu dan pembangunan boleh dilakukan dengan segera keatas klantan

    BalasPadam
  8. kesian Bob ni semenjak jadi ahli Pas terus nampak kejahilan bab ugama.
    udah ler Bob jgn perasan nak buat jambatan baru nun ha d kelantan apa jadi dgn jambatan yg poknik rasmikan? sampai sekarang takde kebenda pun..batu yg dirasmikan nik najis pun dah tak nampak rupa tenggelam diselimuti selampok tunggul. udah2 la membohong org ramai..dgn puak bahalol pas boleh la kelengtong sbb semuanya bodoh bila join pas.

    BalasPadam
  9. @Tanpa Nama 3:36 Gua sokong komen lu baii.. Kita tak payah mintak Pok Nik mati, tapi kita mintak dia letak jawatan MB Kelantan jee.. Itulah bezanya kita dan penganut PAS semua.. Hahahahaha...

    BalasPadam
  10. Kita selalu tak sedar...semakin hampir kita hendak mendekati jalan yang benar...semakin kuat kita hendak menuju ke jalan Allah, semakin kuat syaitan menduga dengan pelbagai rupa dan cara. Kadang-kadang kita perasan kita telah menemui kebenaran tetapi sebenarnya kita telah terjerumus ke dalam permainan syaitan. Sebab itu untuk dekatkan hati kita pada Allah, memerlukan keikhalas, baik sangka dan silaturrahim yang tulus. Ikhlas beristiqamah sentiasa mencari salah silap dan kelemahan diri tanpa berburuk sangka dan jangan sekali-kali menganggap diri kita lebih baik daripada yang lain.

    BalasPadam
  11. BOB, BOB...! BERTAUBATLAH BOB... BERHENTI JADI ARTIS TU DAH BAGUS DAH.. SEKURANG2NYA DAH LARI SATU BAB DARI KERJA2 FASIK. SUDAH2 LAH TU, JGN TAMBAH DOSA LAIN PULAK. KAMU DOAKAN ORANG MATI CEPAT, YANG KAMU TU TAK MATI KE NANTI? SEMOGA ALLAH MEMBALIKKAN DOA KAMU ITU KEPADA KAMU JUA...

    BalasPadam
  12. Melayu yang tak bodoh31 Mei 2011 pada 10:29 PTG

    @Tanpa NamaAstaga, apa dah jadi, kata nak cari jalan ke syurga, tapi dok umpat orang, doa orang supaya mati buat fitnah : nampak nya bukan dapat pahala tapi menambahkan dosa, sedarlah kamu tu banyak penyakit, takut nanti tak sempat taubat.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online