BREAKING NEWS

[VIDEO INSIDE] Aksi penyokong Kelantan berbogel..


Gua tak tahu nak kata puak-puak Kelantan yang gila meroyan ni terpengaruh dengan ajaran sapa.. Mungkin juga dorang tu terpengaruh dengan aksi berbogel Anwar dalam video seks China Doll.., ataupun mungkin dorang tu terpengaruh dengan sifat maksum yang dianugerahkan oleh Nik Aziz..

Tapi yang penting..., Huduh gila beb mamat Kelantan tu naked.. Walaupun perut dia boroi macam Anwar, sekurang-kurangnya tetek mamat tu tak lah labuh macam tetek Al Juburi tu..

So, sekarang ni Nik Aziz nak kata apa? Dalam semua-semua penyokong bolasepak dalam Malaysia, hanya penyokong Kelantan je yang ada penyakit sawan macam ni.. Inikah hasil dari didikan Nik Aziz selama 20 tahun di Serambi Mekah?

Nik Aziz sibuk mengata pemimpin lain tak pandai tadbir.., cuma dia sorang saja bijak sebab ikut cara Isle.. Tapi sekarang ni generasi muda di negeri dia lagi teruk. Pasal bola pun nak berbogel.. Tu belum lagi hulur China Doll kat dorang.... WTF!!





Dak aihhhh..., dak aihhhhh..., walaupun perut dia macam aku.., tapi bukan aku tuuuu...

3 ulasan :

  1. Kat Mekah pun ada penyokong bola yang bogel, kata N. Ajis.

    BalasPadam
  2. Ini bukan perkara mustahil, kerana Nik Aziz selalu keluarkan fatwa yang karut marut. Jadi mungkin juga Nik Aziz sudah istiharkan fatwa terbaru nya..hehehe..

    Kalu ghakyat ambo nok lekas dapat stadium baru keno bogel dale stadium..(fatwa; Nik Aziz o.oo GMT)

    BalasPadam
  3. @mnorkembalak Betul jugak yee.. dorang berbogel sebab seronok nak dapat Stadium baru.. Hahahahaha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online