BREAKING NEWS

UPDATE !! [VIDEO INSIDE] Anwar buat 2 laporan Polis terhadap bloggers dan Eskay...


UPDATE! Gua attach video Anwar maki wartawan selepas dia buat report Polis di IPD Dang Wangi...

Ketua Pembangkang atau lebih dikenali sebagai lelaki Y, Anwar Bin Ibrahim telah membuat dua laporan polis berkaitan isu "video seks" di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi.

Dia hadir di balai polis terbabit tepat jam 2.50 petang tadi dengan sekumpulan penyokongnya.

Dalam laporan tersebut Anwar menafikan yang dia merupakan lelaki Y di dalam rakaman video seks dan mahu pihak polis menyiasat penyebaran video terbabit oleh para bloggers UMNO di internet semalam.

Sementara itu, satu lagi laporan dibuat terhadap ugutan yang diterima daripada salah seorang "Trio Datuk T" iaitu Datuk Syazryl Eskay Abdullah supaya beliau meletak jawatannya daripada politik.

Eskay hari ini telah bersumpah atas nama Allah bahawa lelaki dalam rakaman video seks yang didedahkan oleh beliau adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Eskay berkata, beliau sedar akan azab yang bakal dilaluinya di hari akhirat kelak jika tuduhan tersebut adalah fitnah, tetapi beliau yakin dia berada di pihak yang benar.

Pada masa yang sama, beliau menjemput Anwar untuk bersama-sama dengannya bagi melafazkan sumpah laknat di Masjid Amru Al-As di Bandar Baru Sentul, selepas solat Jumaat esok.

Sesiapa yang berada berhampiran kawasan masjid tersebut, silalah datang beramai-ramai untuk menyaksikan upacara sumpah itu. Manalah tahu, mungkin Anwar akan muncul menyahut cabaran dari Eskay..

Bukan senang nak tengok lelaki Y bersumpah ooo...

2 ulasan :

  1. ANWAR IBRAHIM BERANI SUMPAH MPP, BERANI SUMPAH TAK CAKAP BOHONG!

    BANGSAT PUNYA ORANG TUA! PANTANG ADA LOBANG!

    BalasPadam
  2. @GWM. Gua tak rasa Anwar nak sumpah kata dia tak buat acara mengentot tu... Sumpah lainkali nak buat lagi boleh lah kot... Hahahahaha...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online