BREAKING NEWS

VIDEO SEKS PART2: BadrulAmin kata ramai dapat dosa sebab Anwar..


Semenjak dua menjak ni, semakin ramai yang dapat dosa kering pasal video seks lelaki Y dan KD OMEGA nya.. Tak percaya? Percayalah kerana ini bukan gua yang kata, tapi ni cakap seorang Ustaz PKR..

Korang tengok sendiri apa yang Ustaz PKR tu tweet dalam twitter dia. Pandai sungguh dia bila bercakap bab agama ni kat orang.., tapi dia sendiri pun tunggang langgang.

Sebenarnya, lama gua tak dengar berita pasal Ustaz PKR, si Badrul Amin ni.. Maklumlah, sejak dia dapat tender membajak di kebun baru, rajin sungguh dia mengerjakan tanah segi tiga tu sampaikan terlupa bab politik..


Gua pun heran, apasal pulak tiba-tiba je dia muncul? Mungkin dia tak tahan bila tengok lelaki Y main dengan student China tu kot? Mana taknya.., china doll tu lagi muda dari bini muda Badrul Amin sendiri..

So, nasihat gua kepada Badrul Amin, kenapa cakap pasal dosa kering isu video dan sumpah lelaki Y tu saja? Kenapa tak ulas dosa lelaki Y yang berzina dengan pelacur China?

Nak bercakap pasal dosa pun main pilih kasih ke Badrul? Macam sial lah lu ni...

3 ulasan :

  1. Nak buat lagu mana , Anwar bukan orang lain dgn dia ..bukan ka dia menikah dgn suku sakat anwar gak kan>?

    Hakktuihhhhh saja la kat dia

    BalasPadam
  2. @ATW. Itulah pasalnya.. suku sakat dorang ni semua memang macam Haram. Hahahaha...

    BalasPadam
  3. Ini lah tanda akhir zaman bila ulama2 diam dan takut berkata benar mengikut hukum2 dalam Islam seperti isu video seks ini ...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online