BREAKING NEWS

VIDEO SEKS PART2: Anwar berada di IPD Dang Wangi untuk bagi keterangan...


Lelaki Y yang juga pemilik kepada kapal selam KD OMEGA, hadir ke ibu pejabat polis daerah Dang Wangi hari ini bagi memberi keterangan berhubung siasatan satu kes tayangan video lucah.

Dia telah memberi keterangan lanjutan hari ini ekoran laporan polis yang dibuatnya sehari selepas tayangan video berkenaan dibuat pada 21 Mac lalu.

Turut kelihatan bersama lelaki Y tersebut ialah peguamnya R Sivarasa, pelopor dialog anugerah Tuhan iaitu Wan Azizah Ismail, serta tiga orang wakil rakyat parti itu, Nurul Izzah, Nik Nazmi Nik Ahmad dan Tian Chua.

Lelaki Y atau nama sebenarnya Anwar Ibrahim, tiba pada kira-kira jam 2.50 petang dan dijangka akan memberi keterangan berhubung alibi nya berhubung kejadian seks dalam rakaman kontroversi itu.

Dijangkakan...., lelaki Y akan berbogel dihadapan penyiasat Polis bagi membuktikan perutnya taklah sebuncit dalam video itu.

Selain itu, TORPEDO nya juga akan diukur bagi menunjukkan dia bukanlah pemilik KD OMEGA....

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online