BREAKING NEWS

Padan muka lu !!!! Blogger Pakatan ditahan dibawah Akta Hasutan....


Gua dapat berita ni semalam.., ada sorang blogger hingusan yang pro Pakatan sudah kena tahan dibawah akta hasutan olek pihak Polis dan MCMM.

Korang tentu masih ingat lagi pasal ada satu blogger yang menghina kematian mak mertua Zahid Hamidi dulu.. Gua pun ada tulis pasal blogger mangkuk hayun ni masa tu..

Dan masa gua bertugas di PRK Kerdau, mamat bangang penyokong Pakatan ni buat hal lagi bila dia fitnah Sultan Selangor tanpa sebarang bukti..

Gua ingat pihak berkuasa tak berani nak tangkap budak biol Pakatan ni..., tapi akhirnya merasa jugak dia tidur lokap dan merasa betapa ngerinya kena kurung disebalik jeriji besi...

Yang paling bestnya, baru gua tau yang si blogger Pakatan ni rupanya budak muda sangat. Baru nak masuk 21 tahun umur dia... Sebaya la kot dengan si blogger Milo Suam tu. Harap-harap dia tak lembut macam si Milo Suam tu dah laaa.... Hahahaha...

So, gua nak ucapkan padan muka buat blogger hanief yang rasa hebat sangat hina Sultan Selangor. Sekarang ni lu rasakan kehebatan Polis Sentul pulak yee...

Lu berani buat.., sekarang lu tanggung lah beb.. Harap lu jangan terkincit dalam seluar masa kena soal nanti dah laaa.... Jadi, kepada blogger bangang Pakatan yang lain, korang tak nak rasa menginap dalam lokap macam sahabat korang si hanief tu ke?

Terutamanya si milo suam tu..., gua ada beberapa keping gambar dia masa di PRK Galas itu hari... Muka jambu macam dia tu, mesti meroyan punyalah kalau kena tahan dalam lokap. Hahahahaha....

10 ulasan :

  1. LEPAS NI MAKAN TAIK LA LU HANIF

    BalasPadam
  2. Memang cibai bloggers pakatan.
    Lu berani kerana ada YB yang bela !
    Bangsat lah seumur hidup LU.

    Catitan dalam blog pun sukusakat YB tian Chua yang bagi.....

    PADAN MUKA LU !

    BalasPadam
  3. Memang patut pun di tahan dan buang daerah ke Pulau Bidong, tak mau bersyukur dan berterima kasih dengan apa yg di nikmati selama ini. Hidup dari pagi sampai malam asyik mengutuk dan menghina kerajaan.

    BalasPadam
  4. kahkahkah paadan muka lu anak ha ha hanip

    mampus lu kat dalam sana!

    BalasPadam
  5. jangan lupa blogger2 otai fuckatan adalah pelopor gambar menghina sebelum ni

    yang bawahan hanya ikut saja macam lembu

    BalasPadam
  6. Tuan MPP,

    Pasai apa blog hg, aku buka ada icon spanner dn screwdirver.

    Icon ni untuk EDIT, hg saja nampak.
    Pasai apa aku nampak.
    Baik hg repair cepat-cepat sebelum org masuk blog hang.

    Frm HHalem

    BalasPadam
  7. @HHalem Blog gua ni kena hack dengan milo suam kot...Hahahaha... gua sebenarnya tak pernah aktifkan quick editing tu pun....

    Apapun.., thanks for your info.. Nanti gua try solve.. Gua pun tengah fikir nak tukar template blog MPP ni...

    BalasPadam
  8. Lebih sadis: ada orang dah naik angin... eeee takutnyaaaaa...... (sambil mengketarkan badan)....

    BalasPadam
  9. Hahahaha..,,,padan muke blog pakatan yg bangang..,,Haahahaha..,,biar masuk lokap lame sikit.,,,

    BalasPadam
  10. Berita terkini: Si biol anip dah larikan diri ke Singapura...tapi bagi alasan nak cari keja..hek eleh mcm la kat Malaysia takde keja, jangan bangsat sgt bang...cakap la ko dah cuak sebab sultan selangor dah tau sape yg fitnah2 die selama nie..ptuih!

    P.S: Aku dapat tau die nie psiko sket...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online