BREAKING NEWS

Apa khabar Nik Aziz di Pulau Melaka.., mengapa sepi tanpa berita?


Gua heran sungguh laa.. Dalam pada semua orang dok bising pasal isu video china doll Anwar Ibrahim, tak dengar pulak Mursyidul Am PAS, Nik Aziz bagi komen apa-apa pun.

Kemana hilang agaknya "wali" pujaan semua penganut mahzab PAS tu yee? Takkanlah Pok Nik tak mau nak defend Ketua Umum gerombolan Pakatan?

Nik Aziz tak kesian ke bila tengok Anwar terkincit-kincit nak meyakinkan juak-juak Pakatan yang dia bukan pelakon video tu?

Walaupun Hadi Awang ada buat statement pasal isu video Anwar ni, tapi mana boleh lawan keberkatan statement dari Nik Aziz. Pok Nik punya komen selalunya lagi best dan mantop serta penuh tawadduk.

Lagipun, puak-puak Pakatan hanya akan dengar cakap Pok Nik sorang jee... Kalau Anwar tu manusia anugerah Tuhan bagi dorang,  Pok Nik pulak dianggap sebagai "wali" dalam gerombolan Pakatan.

Siapa yang mampu terbitkan "bulan" didada Karpal dan naikkan taraf "khalifah" untuk si kapir Guan Eng kalau bukan berkat dari didikan Pok Nik.

So, gua harap Pok Nik keluarlah dari pertapaan di Pulau Melaka tu ye.. Buatlah statement walaupun sepatah ayat untuk menenangkan penganut-penganut PAS dan Pakatan yang semakin meroyan hilang akal sekarang ni.

Gua bukannya apa..., gua risau kalau semua totok PAS akan buat perangai gila babi berguling atas jalan macam di Perak dulu.

Bukan saja dorang yang akan malu..., Pok Nik pun mesti malu jugak nanti..

6 ulasan :

  1. Salam Bai,

    Wali Nik Aziz, tak ada tapi Wali Band,ada leeee...

    Bai,pergi jengok saya punya blog,ante tahu siapa itu Wali Band.Siap suruh taubat lagi.

    Baca post terbaru:

    http://sukusakat-hangtuah.blogspot.com/2011/03/wali-ajak-anwar-ibrahim-taubat-maksiat.html

    BalasPadam
  2. Nak cari naas MPP nie. Saja mengejut harimau tidur.....

    MPP, Pas bukan mazhab. Pas itu agama. Dia ada syurga sendiri. Tuhan dia mencarut dan zalim. Tuhan dia turunkan agama semuanya politik. Ayat Quran dari A'uzubillah hinggalah jinatiwannas semuanya politik.

    Kalau mazhab, cuma kaedah aje yang berbeza. Yang lain semuanya sama.

    BalasPadam
  3. Duk cari ilham nak buat FATWA terbaru,diam sekejap jer tu esok lusa semua tengok la bila fatwa PAS keluar yang pasti Anugerah tuhan itu akan dibela punya,sekiranya dihentam bekemungkinan pakatan hancur...Si fatwa ni mmg penyokong kuat si pooolan tu

    BalasPadam
  4. @Tabligh. Lagu wali band tu memang kena la bro.. Mesti Anwar insaf...


    @UMA. Hahahaha...betullah tu. PAS tu adalah satu mahzab politik dari mereka-mereka yang tak mengaku berbangsa melayu.

    BalasPadam
  5. ALLAH TIDAK BERSAMA PAS, BEGITU JUGA SEBAHAGIAN BESAR ORANG ISLAM DI MALAYSIA. ORANG KAFIR SAHAJA UNDI PAS UNTUK MEMECAHKAN UMAT ISLAM DI MALAYSIA. PAS PARTI UNTUK ORANG KAFIR SEBENARNYA. PAS TIDAK PERNAH DAN AKAN BERJAYA MEMERINTAH MALAYSIA MELALUI PILIHANRAYA... AMIN.

    BalasPadam
  6. pok nik bile mu nak wat solat hajat nie..ambo x sabar nak join..hehe

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online