BREAKING NEWS

Zuraida mak lampir yakin dan percaya Anwar tak salah...


Gua geli betul bila terbaca kenyataan Zuraida Kamarudin, Ketua Wanita KeAdilan pasal isu Anwar Ibrahim vs China Doll. Macam manalah si Zuraida boleh kata dia yakin dan percaya Anwar tak terlibat? Dia dah tengok ke video porno tu?

Kata Mak Lampir Ampang ni, dia tak akan berkompromi dengan politik kotor dan jijik. Macam mana nanti kalau disahkan video tu memang dilakonkan oleh Anwar? Sanggup ke Zuraida keluar dari PKR?

Tapi, kalau korang baca satu perenggan didalam kenyataan Zuraida ni didalam KeadilanDaily, dia ada kata Wanita KeAdilan menggesa Polis menahan Datuk Trio kerana mencabul HAK PERIBADI.

Ini bermakna, yang dimaksudkan Hak Peribadi tu adalah perbuatan Anwar dan juga China Doll nya didalam video tu. So, kira Zuraida mengaku lah ye Anwar buat adegan mengawan tu.., cuma itu adalah hal peribadi Anwar.

Patutlah Mak Lampir ni yakin dan percaya Anwar tak salah. Semua yang Anwar buat tu adalah hal peribadi, mana orang lain boleh ganggu privasi manusia anugerah tuhan tu beb. Kira orang yang ganggu tu lah salah.

Hahahaha... Dialog ni lah yang Zuraida guna masa dia defend Eli Wong berbogel dulu. Kononnya Eli Wong tak salah pasal berbogel tu adalah Hak peribadi dan privasi dia. So, samalah dengan cerita Anwar ni.

Kepala hangguk dorang lah! Kalau kena kat dorang, berbogel dan main dengan pelacur pun takpa. Tapi kalau kat orang lain, bini tak pakai tudung pun dorang bising tak ingat dunia.

Keji sungguh perangai puaka-puaka hutan ni semua. Kuat sungguh ajaran Walharammu, walhalalku dorang ye..

Wanita KEADILAN percaya dan yakin bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak terlibat di dalam perlakuan video seks sebagaimana yang disebarkan, kata ketuanya, Zuraida Kamaruddin.

Zuraida menegaskan Wanita KEADILAN juga tidak akan berkompromi terhadap politik jijik ini.

“Kami menggesa agar ‘Datuk Trio-Teruk’ ini segera ditahan serta merta kerana jelas telah mencabuli hak peribadi.

Siasatan mesti diteruskan, sebagai pengajaran kapada perbuatan terkutuk ini,” katanya dalam satu kenyataan kepada Keadilan Daily.com.

Ahli Parlimen Ampang itu berkata, strategi politik kotor sebegini akan menjejaskan imej Kabinet semata-mata serta memberi gambaran seolah-olah negara ini sedang diperintah oleh golongan yang benar-benar sudah ketandusan idea untuk mentadbir.

Malah katanya, ini adalah petunjuk bahawa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak bersama Umno Barisan Nasional(BN) amat tergugat untuk berdepan dan bersaing dengan Pakatan Rakyat di persada politik negara.

Beliau turut mengingatkan Najib juga pimpinan kerajaan supaya menghapuskan pemimpin kotor sedia ada bagi mengelakkan pengkuburan Umno BN dalam tempoh singkat.

Malah katanya, sebagai sebuah negara yang mendukung prinsip demokrasi, permainan politik sebegini amat memualkan. - KeadilanDaily

9 ulasan :

  1. Bro...boleh tak jangan letak gamba Mak Pir ni kat sini? Geli la tengok muka dia...senyuman dia tu buat aku terkejut. Dia ni kalau Nuat dah takda, sapa nak kat dia lagi. Dia ni awek Nuat. Jijah Sepat kena hati2 dengan Mak Pir ni. Silap haribulan melepas ko Jijah Sepat oiii.
    Mak Pir tak kisyah kan...kalau Abg Nuat nak Po'ot n sontot sapa pun. Abg Nuat kan manusia MatSom. wakakakaka...eh eh.

    BalasPadam
  2. Tolong buang gambar betina tu, 10 hari gua hilang selera...

    BalasPadam
  3. Kasian laki suami dia ni. Langsung tak ada NUR di wajahnya. tak ada beza tgk muka dier ni dgn tengok muka karpal.

    BalasPadam
  4. sepatutnya dipagi jumaat ni letaklah gambar yang menyegarkan mata memandang.
    kalu dah terdesak sangat letak saja gambar unta tengah mengawan ke.
    nanti masa solat jumaat terbayang muka pelacur tua nih..langsung tak kusyuk aku solat.
    dah la muka buruk,perangai lebih lagi buruk..
    kalo ko tutup seluruh muka pelacur ni..namnpakan gigi saja pun orang masih bolih kenal gigi tu milik siapa.
    buang saja lah...muka tu membawa sial pada blog ko.
    kerana muka pelacur tua ini,orang akan meninggalkan blog ni.

    BalasPadam
  5. Hahahahahahha...nice komen2 korg

    biase la mak lampir ne...dia kan tergila2kan jawatan first lady tu...so jilat la si anuwar tu selagi ad yg boleh dijilat...tu pon klu anuwar berselera la...hahhaha...haihh satu hr aku terbayang hantu gigi ne nti...letak pic laen la bro

    BalasPadam
  6. belum lagi tengok muka.tengok LOBANG hidungnya pun dah loya.Dia ni sebab bukan dia yang lakonkan watak tu.maunya dia yang jadi heroinnya.

    BalasPadam
  7. hahahahaha wkahakhakahkah lawak la korang...... Wei Zuraidah ble bla la..... Takde AKAiiii betui juburi 2 d bela nyer..... Gile kuase....

    BalasPadam
  8. Apalah korang semua ni..? Gambar Mak lampir ni lah yang paling cun diantara semua Mak Lampir di seluruh nusantara. Korang jangan jeles pulak bila gua letak gambar dia sambil tersenyum jelita ni yee..

    Gambar tu mujarab ooo bila korang tengah demam. Tengok je gambar tu, terus kebah demam korang... Hahahahaha...

    BalasPadam
  9. stengah jam aku tergelak baca entri korang. lucu memang lucu, tp bersederhanalah nak mengstavpun. bersifat wasotish yer

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online