BREAKING NEWS

Anwar Ibrahim: The Truth Revealed -1


Kalau nak bercerita pasal Anwar Ibrahim, memang akan jadi perhatian ramai pihak. Apa yang gua nampak, isu Anwar Ibrahim ni telah menarik minat kebanyakan pemimpin-pemimpin asing dari barat, dan jugak pemimpin yang ada di rantau asia.

Ramai yang sokong Anwar. Dan ramai lagi yang tak sokong manusia tu. Biasalah kann... Bagi gua, yang paling penting sekali ialah kita kena cari kebenaran.

Isu Anwar ni bukan isu yang biasa-biasa. Isu Anwar dah jadi satu isu luar biasa yang babitkan keamanan negara..., ketenteraman rakyat Malaysia dan juga akidah serta keimanan bangsa melayu/Islam dalam negara.

So, sapa yang berani kata Anwar Ibrahim tak memberi kesan kepada keadaan politik dan sosial negara? Sapa yang tak mengaku Anwar ni dah jadi satu fenomena kepada Malaysia?

Korang cubalah bayangkan..., bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamed sendiri dah mengaku bahawa Anwar Ibrahim adalah seorang yang suka main belakang dan langsung tak layak mentadbir Malaysia, kenapa pulak masih ada orang yang sanggup wala' pada Anwar?

Homoseksual tu adalah perkara yang dilarang keras oleh Islam. Gua rasa homoseks tu adalah perbuatan orang-orang gila dan sakit jiwa saja. Apa kejadahnya nak main "cucuk-cucuk belakang"..., dengan sesama jantan pulak tu... Tak ke gila namanya...?

Anwar dah dihadapkan ke mahkamah untuk dia mendapatkan keadilan.. Dan Anwar memang dah dapat keadilan dia...., Parti Keadilan Rakyat! Dengan tiket parti tu lah dia berjaya jadi ahli parlimen hari ni.

Korang tanyalah sesiapa pun pasal Anwar.., hanya yang pernah rapat dengan Anwar saja yang tau macam mana watak dia yang sebenar.

Di mata gua, Anwar adalah seorang pelakon politik yang extravaganza hebat.. Lakonan dia cukup superb dan marvelous. Selain tu, Anwar jugak pandai bercakap dan memanipulasi isu yang dia rasa boleh untungkan dia.

Dimata umum, Anwar memang nampak baik dan alim.. Kalau dia berceramah, tak sah kalau dia tak baca sepotong dua ayat kitab dan hadis... Itu biasalah baii..., nak cari makannn...

Topeng agama ni Anwar guna untuk tutup nafsu serakah dia sebenarnya. Korang tahu tak Anwar ni sebenarnya manusia yang tak sabar dan suka mendesak?

Dan Anwar jatuh dari tahta nombor dua negara bukan kerana konspirasi atau apa..., dia jatuh sebab sikap tak sabar dia dan juga nafsu songsang dia yang semakin menggila. InsyaAllah.., nanti-nanti gua akan cerita pasal benda ni kat korang.

So, ini adalah permulaan cerita siri Anwar Ibrahim: The Truth Reveal ni.. Gua tau nanti akan ada ramai yang panas punggung dengan apa yang gua cerita lepas ni. Kalau yang marah kat gua nanti adalah si kaki penggemar bontot, kaki hubungan songsang dan juga kaki rembat bini orang, itu gua boleh faham...

Tapi gua akan heran kalau ada manusia normal marahkan gua sebab ceritakan pasal manusia yang suka main bontot dan kebas bini orang ni. Jenis-jenis tu gua gelarkan sebagai manusia pemuja gay tua.. Hahahaha...

Dan gua suka nak ingatkan kepada korang semua dan juga diri gua sendiri..., bukan kita yang berhak tentukan Anwar Ibrahim salah atau tak? Di dunia ni, mahkamah yang tentukan..., dan tu semua atas kehendak Allah swt jugak yee...

Tetapi..., kita dianugerahkan akal dan otak untuk berfikir. Kita bukannya lembu atau katak yang bangang tak tau satu benda pun selain hidup untuk makan. So sama-samalah kita fikir dengan logik akal yang tuhan bagi ni untuk bezakan yang mana baik dan jugak buruk.

Kalau suka main bontot dan juga kebas bini orang pun masih nak dikatakan manusia anugerah tuhan..., lembu pun tak akan mengaku member tu braderrr.... Hahahahahaha....

3 ulasan :

  1. Selalu tertanya-tanya. Adakah kita mahu seorang PM Malaysia kaki bontot? Apa jawapan yang akan kita berikan kepada anak kita apabila bertanya betulkah PM Malaysia kaki bontot? Tiada seorang pun anak Melayu yang layak hinggakan kita mahu melantik PM Malaysia kaki bontot!!! Apakah ciri-ciri menjadi PM Malaysia ialah kaki bontot? PAS sanggup menyokong bakal PM Malaysia seorang kaki bontot semata ingin kuasa politik dan membenarkan kaki bontot duduk semeja dengan ulamak-ulamak. Keadaan ini amat menyedikan

    BalasPadam
  2. ok bro, gua tunggu lu punya story... gua nk dengar cerita bontot ni...

    BalasPadam
  3. Bangang balaci umno ni. Banyak tengok tv3 ngan baca utusan free free kena tipu. Memang sah kau ni bodoh.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online