BREAKING NEWS

VIDEO INSIDE!!! Wali PAS rupanya penakut!!! Hahahahaha.....


Gua selama ni mati-mati ingat Nik Aziz adalah seorang yang "berani" dan "gedebe" pasal ada pengikut-pengikut yang "berani mati" seluruh negara. Rupanya gua tertipu bai...

Wali PAS yang selama ni ikut suka hati dia saja maki hamun orang, dan sanggup bersahabat dengan setan.., rupanya penakut pahit!

Patutlah dia menikus saja bila kena jerkah dengan Ustaz Mohd Nor Deris di sebuah rumah penduduk masa PRK Galas. rupanya dia takut kat Ustaz parti cap keris yang sorang nii... Hahahaha...

Nahh.., korang baca sendiri kenyataan dari pejabat MB Kelantan yang terkincit-kincit menafikan Nik Aziz nak berdebat dengan Ustaz Mohd Nor...


1. Saya dengan ini merujuk kepada laporan muka depan akhbar Sinar Harian Edisi Kelantan pada 05 Februari 2011 yang memaparkan tajuk berita “NIK AZIZ SETUJU DEBAT : Sahut Cabaran Ulama UMNO Isu Kenyataan Jejas Akidah.”

2. Di bawah tajuk tersebut dipaparkan laporan berkenaan persetujuan YAB Tuan Guru Menteri Besar Kelantan untuk berdebat dengan ulama UMNO, Mohd Nor Deris berkenaan dengan kenyataan YAB Tuan Guru yang didakwa boleh menjejaskan akidah.

3. Sukalah diperjelaskan bahawa tajuk dan laporan berita tersebut sama sekali tidak benar. Apa yang berlaku ialah YAB Tuan Guru ditanya berkenaan desakan Mohd Nor Deris agar Majlis Fatwa Kebangsaan membincangkan kenyataan beliau yang di dakwa menjejaskan akidah. Menjawab pertanyaan tersebut, YAB Tuan Guru bersetuju agar kenyataannya dibincangkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan. Persetujuan tersebut termasuklah mengadakan perbincangan antara beliau dengan Majlis Fatwa Kebangsaan.


4. Tidak timbul isu berdebat dengan Mohd Nor Deris yang tidak mempunyai apa-apa jawatan di dalam kerajaan sebagai penggubal dasar. Secara logiknya, individu yang layak berdebat dengan Menteri Besar Kelantan yang juga al-Mursyidul Am PAS tentulah tokoh yang mempunyai jawatan berpengaruh di dalam kerajaan atau parti.

5. Laporan di dalam akhbar Berita Harian yang merujuk kepada kenyataan yang sama lebih berkredibiliti dan menepati maksud sebenar YAB Tuan Guru. Justeru, laporan yang tidak tepat seperti yang tersiar di dalam akhbar SInar Harian Edisi Kelantan tersebut amatlah dikesali.

Yang menjalankan tugas,


AHMAD FADHLI BIN SHAARI
Setiausaha Akhbar,
YAB Menteri Besar Kelantan.

Bertarikh : 05 Februari 2011


Yang ni pulak adalah rakaman pertembungan Nik Aziz dengan Ustaz Mohd Nor Deris sewaktu PRK Galas... Layannnnn....

6 ulasan :

  1. KAH KAH KAH ... HANG BAGUIH PEDAJAI PORK NICK KITA! ...

    GWM TABIK DENGAN BERITA SENSASI INI! RESPECT LU BRO!

    ESOK MUSTI KELUAR DLM HAPRAKAHDAILY PORK NICK KITA MASUK WAD KENA SENGGUGUT!

    TAK LEH DEBAT ... TUNGGU TAHUN DEPAN!

    BalasPadam
  2. Video tu pun cukup tunjuk N.ajis bacul. Cover line bual dengan orang sebelah.

    Bukan nak bertumbuk tu tapi nak ajak berbahas satu perkara yang N.ajis mahir dari dulu dengan mulut longkang melalut dia.

    Sepatutnya di sediakan satu ruang perdebatan yang di kawal oleh peraturan yang ketat supaya masing masing dapat melalui proses soal dan jawab.

    Jelas sangat sifat munafik N.ajis.

    Ulamak celaka di Malaysia!

    Celaka PAS!

    BalasPadam
  3. sudah la weeei nik aziz mu ingat mu sore jah pakai serban , abu nawaspun pakai serban juga , karpal singh jah yang tak pakai.

    BalasPadam
  4. pork Nik harus bertaubuat"Ambo tak se sale dengan mu"Wali terumpah jamban pujaan pengikut lalat Hijau

    BalasPadam
  5. tak elok gelak2kan Nik Ajis.

    lain kali kalau nak sebut pasal dia, cuba jangan perlekehkan darjat dia. mungkin korang lupa, dia satu2nya manusia yang ada gelaran A.S. dihujung nama macam nabi2.

    Nik Ajis AlaSeluardalam.

    BalasPadam
  6. @Gelombang Wangsa Maju Apa pulak senggugut bai.. Pok Nik kan dah menopous...Hahahaha...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online