BREAKING NEWS

Permainan bangsat Regim DAP untuk bodohkan melayu.


Lim Guan Eng, KM P.Pinang yang paling licik membiawakkan lidahnya dalam memainkan perasaan pengundi Melayu di negeri itu hari ini tampil dengan gula-gula baru.

RM100 AKAN DIBERIKAN KEPADA GURU-GURU KAFA SELURUH P.PINANG DIMANA KERAJAAN NEGERI AKAN MEMPERUNTUKKAN RM150,000 BAGI TUJUAN ITU. Baca sini selanjutnya.

Maka BAKAL TERJERITLAH MELAYU BUTA memuji-muji watak Khalifah Guan Eng yang kononnya sensitif dengan keperluan rakyat.

Maka BAKAL BERGEMALAH CEMUHAN menghina kerajaan BN yang kononnya amat berkira dengan rakyat dan sepatutnya mencontohi Khalifah Lim menghargai warga Islam di negeri itu.

JANGAN JADI BODOHLAH MELAYU.... Berfikir sejenak apa yang tersirat dari tindakan Si Kafir Harbi Anti Melayu, Anti Islam, Kerajaan Komunis, dan Diktator LIM GUAN ENG ini....

Baca selanjutnya DISINI...


P/S: Malanglah sesapa yang percaya dengan penipuan kepala regim DAP di Penang ni.. Orang tua-tua kata.., kalau puak-puak ni bagi seringgit, dorang akan kaut balik sepuluh ringgit.


Yang ni lah banyak melayu di Penang ni tak mau nak sedar. Duit ringgit punya pasal, punggung sanggup dibiarkan disepak oleh cina komunis ni semua.


Kesian kat melayu-melayu Pakatan yang sokong kafir Lim Guan Eng ni kann... Bukan saja dorang memalukan bangsa melayu, malah dorang sanggup malukan keluarga dorang sendiri.... Kesiannnn....

2 ulasan :

  1. ada duit kaki judi yang tak habis guna lagi tu dia nak bagi la kat puak serban merasa pulak..tak kan dia nak balun sorang

    BalasPadam
  2. SUNGGUH HINA ,SUNGGUH KEJI PERBUATAN PAS DALAM BERPOLITIK....SETIAP BANGSA MELAYU YANG MENGALIR DARAH MERAH MELAYU DALAM URAT NADI TIDAK DAPAT MENERIMA MAINAN POLITIK PAS....PAS TELAH DIHINA,DIPERBODOHKAN SEDEMIKIAN RUPA OLEH SATU BANGSA YANG PENUH RASIS....TETAPI MASIH LAGI MENAGIH BUDI DAN KASIH DARI TEMAN YANG TIDAK SUDI...PAS SEUMPAMA MELUKUT DI TEPI GANTANG DI MATA DAP....PAS SEUMPAMA TISU TANDAS YANG HANYA DIPERLUKAN SELEPAS RAKAN MELEPASKAN HAJAT....PADA DAP PAS HANYALAH PARTI PICISAN YANG SEBESAR ZARAH PUN TIDAK ADA FAEDAHNYA UNTUK DIHORMAT...TETAPI SERIBU KALI SAYANG PEMIMPIN PAS TELAH DIBUTAKAN MATA HATI OLEH ALLAH UNTUK MELIHAT KE DALAM DIRI,PAS TERUS PERASAN DAN SYOK SENDIRI SEOLAH-OLAH MASIH ADA KHUDRAT DI MATA DAP.....PAS TERUS DIHINA DAN DIPERLEKEH DENGAN RELA DEMI CITA-CITA MENJATUHKAN RAKAN SEAGAMA....PERKONGSIAN PAS DAN DAP ADALAH PERKONGSIAN SYAITAN,PERKONGSIAN TERCELA DAN KEJI DI MATA UMMAH...PERKONGSIAN YANG DIMURKAI ALLAH.....INILAH KERJASAMA HAKIKI YANG AKAN DIJADIKAN PLATFORM OLEH DAP BAGI MENGHANCURKAN BANGSA DAN UMMAH DI BUMI BERTUAH INI.........

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online