BREAKING NEWS

Ini bukan kurang ajar..., ini kurang kasih sayang namanya....

Gambar ni ehsan dari sahabat gua GelombangWangsaMaju...

Gua sebenarnya malas nak melayan blog-blog lembu Pakatan ni semua. Kalau dah mentaliti tahap bangang, korang faham-faham sendiri je lah nilai artikel yang puak-puak lembu Pakatan ni hasilkan.

Biasalah kalau dalam politik yang dah tentu keji ni, ramai yang asyik kutuk mengutuk satu sama lain.., tapi bila dah masuk bab-bab menghina orang yang dah meninggal, itu sudah di luar kebiasaan baii..

Gua pun bukannya bertaraf wali macam Nik Aziz.., dan gua jugak bukannya manusia anugerah tuhan macam Anwar Ibrahim.. Tapi gua tau nak bezakan politik tu dengan agama.

Dalam ajaran Islam, gua diajar untuk sedekahkan sekurang-kurangnya Al Fatihah bila ada umat Islam yang meninggal dunia. Itu bagi gua lah..., tak tahu pulak ajaran lebai-lebai songsang didalam regim Pakatan bila dorang tau ada hamba Allah yang mati.

So, bila gua diberitahu ada blogger lembu Pakatan yang maki hamun arwah mak mertua kepada Zahid Hamidi, gua rasa kebangangan dorang semua ni dah jelas terserlah..

Letih la baii.. berapa kali gua nak cakap.., politik tu bukan agama. Jadi, korang tengoklah sendiri macam mana perangai puak-puak Pakatan ni semua.

Dorang sanggup jadi bangang dan tukar politik tu sebagai agama semata-mata untuk halalkan perlakuan keji pauk-puak dorang.

Bagi gua, blogger-blogger Pakatan yang buat perkara keji ni bukannya kurang ajar, dorang semua tu cuma kekurangan kasih sayang saja baii... Sebab tu lah kita kena kesian kat dorang.

Apabila masa kecik dulu ibu bapa dorang tak bagi perhatian secukupnya.., so bila besar, jadilah makhluk-makhluk spesis macam blogger Pakatan ni semua... Betul tak?

5 ulasan :

  1. Pork Nik harus bertanggung jawab!!!!!Ini hasil tarbiyah beliau sepanjang menjadi wali terompah tak bertauliah,,,,,

    BalasPadam
  2. PAS ni semakin lama semakin bertindak bodoh. Tengoklah di Tenang dulu, jenazah orang Islam yg mati pun telah dipolitikkan.
    Ini membuat orang Melayu merasa meluat dgn tindak-tanduk PAS, kecualilah ahli2 PAS yg totok yg sudah tidak boleh berfikir lagi main ikut saja apa kata Nik Aziz dan konco2nya.
    Macam mana nak menang PRK Merlimau, PRK Kerdau dan PRU13?

    BalasPadam
  3. semua ini nik aziz akan tanggung di akhirat kelak..disebabkan tarbiah songsangnya, segelintir umat islam sudah jauh terpesong dari ajaran islam.

    lebih baik nik aziz memperbanyakkan solat sunat sebab pahala solatnya nanti akan diberikan kepada orang lain..dan akhirnya nik aziz akan menjadi orang yang muflis di akhirat nanti.

    BalasPadam
  4. @YB Raz Itupun kalau pok nik sedar kesalahan dia..., kalau tak, sampai kesudahlah jawabnyaaa....

    BalasPadam
  5. Harap nik aziz tak buat muka kesian nanti bila dah nak mati.. atau awal awal lagi dia dah ada buat wasiat nak mintak maaf pada semua rakyat islam malaysia jika ada salah dan silap bila dia mati nanti.. tak ada org nak maafkan dia !!.. rasanya dia dah berdosa pada banyak org islam malaysia dengan berkata hanya org undi pas sahaja yang islam.. hanya allah yang mengetahui..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online