BREAKING NEWS

Kickdefella patut jadi Menteri Besar Kelantan...

Sarang pelacuran yang runtuk di Kampung Limau Manis, Kelantan

Tahniah dan syabas gua ucapkan kepada blogger Syed Azidi @ Kickdefella kerana berjaya mendedahkan kegiatan tak bermoral di Kelantan.

Selepas pendedahan dari blogger ni, barulah pihak penguatkuasa negeri MKPB terhegeh-hegeh buat operasi untuk membanteras kegiatan pelacuran yang ada disekitar kawasan Pejabat MB Kelantan.

Kalau tak kerana pendedahan dan Operasi Johnson yang dibuat oleh Kickdefella dan kawan-kawan dia, geng-geng Nik Aziz mesti sampai sekarang dok makan gaji buta di Kelantan tu..

Tak payahlah kita nak harapkan pada Nik Aziz yang nak berjalan pun dah tak larat tu.., dia tu bukan ambik tau pun pasal negeri dia. Yang dia kisah, cuma macam mana nak pecahkan perpaduan umat Islam dan jugak buat fatwa merapu saja.

So, Kelantan masih bernasib baik ada blogger macam Syed Azidi tu. Kalau nak harapkan blogger cap ayam belaan Husam Musang , sama saja laa perangai gila babinya dengan Tok Guru dorang...

Dan gua terfikir satu perkara, setelah Kickdefella buat pendedahan kegiatan maksiat di Kelantan tu, Nik Aziz ada tak ucapkan terima kasih pada hamba Allah tersebut?

Kan selama ni Pok Nik selalu kata blogger pro kerajaan ni semua celako, so gua tertanya jugaklah sama ada dia nak berterima kasih tak pada blogger celako yang bantu dia cegah maksiat di Kelantan?

Patutnya Pok Nik malu pada Kickdefella. Malah semua pemimpin besar Kelantan pun patut malu kat blogger sorang ni baii.. Dia dah tunjukkan macam mana yang sepatutnya pemimpin kena buat kerja.

Jadi pada pendapat gua, lagi baik Pok Nik letak saja jawatan, dan ganti saja si Kickdefella ni jadi MB. Kalau dah kawasan Pejabat sendiri pun tak terjaga, macam mana nak tadbir seluruh negeri Kelantan.. Tak gitu?

3 ulasan :

  1. apa terima kasih bro!
    kacau jer, site income dia orang
    baca blogger dia orang la
    cinabeng betul
    dia tetap tuduh kita fitnah
    mati idup balik
    tetap tak caya punya
    itu dia orang cari cicak
    nak buat unjun ikan besor
    sama jer macam kapal pootar poosing
    cina beng hock!
    pariah weiiii!

    BalasPadam
  2. @Tanpa Nama Ye tak ye jugak... kalau 20 tahun dorang tak sedar..., itu bukan tak tahu dan tak sengaja.. Silap-silap, dorang sendiri yang taja... Hahahahaha...

    BalasPadam
  3. SUNGGUH HINA ,SUNGGUH KEJI PERBUATAN PAS DALAM BERPOLITIK....SETIAP BANGSA MELAYU YANG MENGALIR DARAH MERAH MELAYU DALAM URAT NADI TIDAK DAPAT MENERIMA MAINAN POLITIK PAS....PAS TELAH DIHINA,DIPERBODOHKAN SEDEMIKIAN RUPA OLEH SATU BANGSA YANG PENUH RASIS....TETAPI MASIH LAGI MENAGIH BUDI DAN KASIH DARI TEMAN YANG TIDAK SUDI...PAS SEUMPAMA MELUKUT DI TEPI GANTANG DI MATA DAP....PAS SEUMPAMA TISU TANDAS YANG HANYA DIPERLUKAN SELEPAS RAKAN MELEPASKAN HAJAT....PADA DAP PAS HANYALAH PARTI PICISAN YANG SEBESAR ZARAH PUN TIDAK ADA FAEDAHNYA UNTUK DIHORMAT...TETAPI SERIBU KALI SAYANG PEMIMPIN PAS TELAH DIBUTAKAN MATA HATI OLEH ALLAH UNTUK MELIHAT KE DALAM DIRI,PAS TERUS PERASAN DAN SYOK SENDIRI SEOLAH-OLAH MASIH ADA KHUDRAT DI MATA DAP.....PAS TERUS DIHINA DAN DIPERLEKEH DENGAN RELA DEMI CITA-CITA MENJATUHKAN RAKAN SEAGAMA....PERKONGSIAN PAS DAN DAP ADALAH PERKONGSIAN SYAITAN,PERKONGSIAN TERCELA DAN KEJI DI MATA UMMAH...PERKONGSIAN YANG DIMURKAI ALLAH.....INILAH KERJASAMA HAKIKI YANG AKAN DIJADIKAN PLATFORM OLEH DAP BAGI MENGHANCURKAN BANGSA DAN UMMAH DI BUMI BERTUAH INI.........

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online