BREAKING NEWS

Jom kita berkenalan dengan barua Regim DAP di Penang...


Amat malang sekali Parlimen Balik Pulau memiliki seorang YB muda berbangsa Melayu yang berasal dari situ yang sudah hilang jati diri dan tiada maruah diri .

 Sepatutnya beliau sebagai bangsa Melayu sepatutnya membela & pertahankan maruah bangsa daripada dihina dalam risalah rasis ini.

Ini lah Melayu liberal jelmaan PKR ...dek kerana kuasa & undi bukan Melayu di kawasan itu . Maruah bangsa pun dijual & menuduh orang yang marah risalah ini sebagai BEBALISME !

Baca seterusnya DISINI...





p/s: Wahh... Hebat jugak sahabat gua si Pejuang Bangsa ni hentam Yusmadi yee.. Memang patut pun semua orang melayu marah dengan si balaci Regim DAP dan penjilat tegar Guan Eng ni..


Apa kejadahnya dia sanggup backing risalah rasis yang menghina bangsa melayu di Balik Pulau tu? Apa yang si cina kiasu DAP ni dah bagi dia makan hah..?


Gua rasa penggal ni je lah si muka sembab ni jadi MP kat Balik Pulau tu..., lain term, mesti kalah menungging punya kalau dia still nak bertanding..


So, sekarang ni korang dah kenal salah sorang bangsa melayu yang jadi barua/pencacai Regim DAP di Penang ni... 


Melayu-melayu macam Yusmadi ni lah yang akan menghancurkan imej serta maruah bangsa melayu keseluruhannya..

4 ulasan :

  1. Memang DAP tu sama dgn PAP dasar bangsat. Tolong lah jangan terpedaya dengan lakonan baik mereka. Brengsek! lu DAP.

    BalasPadam
  2. melayu yang sorang ni memang mudah lupa kita undi dia utk pertahan hak melayu tapi hampeh, projek rumah mahal kat lik lau pasti akan buat melayu keluar dari lik lau secara terhormat..tengoklah nanti lik lau akan jadi apa yang depa claim dalam risalah tu..yusmadi jangan ikut sangat kehendak mereka ingat kita orang melayu, tahan hak kita dulu.

    BalasPadam
  3. @abang jamil Gua setuju dengan komen diatas. Patutnya si Yusmadi ni jaga hak dan maruah melayu, bukannya jadi barua cina komunis tu...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online