BREAKING NEWS

Bangsa melayu pulaukan ceramah Nik Aziz di Merlimau..


Puak-puak bulan nampaknya mulakan kempen awal di Merlimau. Dorang sekarang ni boleh dikatakan tiap-tiap hari adakan ceramah untuk tarik pengundi supaya sokong dorang.

Gua dikhabarkan, Nik Aziz pun dah dua tiga hari berkampung kat Merlimau tu. Tak tau lah sama ada dia menumpang tidur di masjid ataupun di sponsor menginap di Hotel 5 bintang.

Tapi yang pastinya, puak-puak ni giat fokuskan kempen dorang kepada masyarakat cina dan india kat situ. Mungkin dorang dah sedar yang bangsa melayu semakin menolak PAS semenjak dorang berkawan dengan DAP.

Dan cerita terbaru yang gua dapat, ceramah PAS di kawasan melayu kurang dapat sambutan. Walaupun Nik Aziz dan Salehuddin Ayub yang datang, still tak dapat sambutan baii.. Adalah dua tiga kerat melayu yang tercongok kat situ.., yang lainnya adalah kaum cina.


So, gua berani confirm.., PRK Merlimau ni akan jadi sama jugak dengan PRK lain sebelum ni.. Cina akan tetap bagi undi dorang kat Pakatan.

Jadi, gua haraplah pada pihak yang berwajib, kalau nak buat projek mee segera pun, buat saja dikawasan penduduk melayu dan India saja.

Kat kawasan cina jangan dok sibuk buat pembangunan. Biar dorang suruh Nik Aziz dengan Anwar yang buat. Dorang suka sangat sokong Pakatan.., biar dorang mintak bantuan dari Pakatan. Niamakahai betul!


8 ulasan :

  1. Aku setuju....memang kaum cina ini harus di ajar....kasi mereka sedar sikit

    BalasPadam
  2. @Melayu Pasir Gudang Di Tenang hari tu, gua dah mula nampak pembangunan disisihkan dikawasan penduduk cina yang sokong DAP.

    Selama ni dorang selalu kata, tak sokong BN pun tak apa sebab peruntukan dapat jugak. So, elok kita ajar dorang ni sikit.

    Biar dorang tau kat sapa dorang perlu berterima kasih! Hahahaha...

    BalasPadam
  3. Padan pun dengan muka dia..lagi pun Nicky tak mengaku yang dia melayu.Wajarlah tindakkan orang2 melayu tu.

    BalasPadam
  4. puak-puak hamPAS dan mula gelabah...
    belum pun penamaan calon diadakan, dah kalut nak berkempen konon.

    BalasPadam
  5. btollar aper yang korunk ckpkan 2,mmg mereka x pernah menghargai apa yang kerajaan lakukan kepada mereka selama ini...Cuma jgn lar terlampau mengabaikan mereka..takut akan terjadi sesuatu jerp...

    BalasPadam
  6. wahai pejuang umno di mlk.bertaubatlh.ketua menteri mlk rasuah.itu psl ali ketam x dpt bertndng timbln prsdn umno.itupn anda n menykng umno.anda cba bgi nma wkl rkyt PAS yg ada rasuah acm ali ketam

    BalasPadam
  7. whai yg empunya blog nie.anda gie ke crmh tok guru.anda nie snggh krng cerdk berkata bgtu tnpa mlht kebnrn.atas nama ALLAH msa crmh tok guru di merlmau mlk bru2 nie.snggh rmai skli.crmh umno yg sedh,x rmai yg dtg.percyalh whai ahli umno jika umno x ksi duit atau smbngn apa2.x ada sapa nk dtg.sya brni bersumpah......

    BalasPadam
  8. whai ahli umno.bertaubatlh.anda ahli umno,jka hrga mnyk naik atau hrga brng naik.anda dpt dickaun bla anda tnjkkn kad umno.hahaha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online