BREAKING NEWS

PANAS!!! Kereta ADUN Selinsing remuk teruk di dalam kemalangan jalanraya...


Kereta CRV yang dipandu oleh ADUN Selinsing remuk teruk dibahagian hadapan akibat berlanggar dengan sebatang pokok ditepi bahu jalan.

Tapi, nasib baik ADUN tersebut tak mengalami kecederaan serius cuma cedera di jari dan juga mengalami kesakitan dibahagian dada akibat hentakan kemalangan.

Kemalangan berpunca selepas ADUN tersebut cuba mengelak dari sebuah motosikal yang tiba-tiba berhenti di tengah-tengah jalan untuk membelok ke kanan tanpa memberi sebarang isyarat.

Sebab itulah keretanya terbabas dan merempuh pokok yang berada dibahu jalan tersebut.


Untuk pengetahuan korang, ADUN yang kemalangan ini bukannya ADUN yang dikaitkan dengan kes khalwat dalam koc keretapi tu, tetapi ADUN ini ialah YB Hj Husin B Din yang merupakan wakil rakyat PAS kawasan Selinsing Perak.

Ada beza diantara Selinsing Perak dengan Selising Kelantan baiii.. Beza yang paling utama ialah ADUN Selinsing Perak ni tak ada rekod kena tangkap khalwat. Tak macam yang di Kelantan tu.

Tapi, termasuk kes kemalangan ADUN Selising Perak ni.., dah dua pemimpin utama PAS Perak dilanda musibah.


Minggu lepas, Setiausaha PAS Perak Hj. Misbahul Munir pun terlibat dalam satu kemalangan di lebuhraya PLUS berdekatan dengan Behrang dalam keadaan hujan lebat

Hari ni kena pulak pada Hj Husin ni. Bagi gua, ini semua adalah kifarah Allah untuk pemimpin-pemimpin PAS ni kerana mereka bersekongkol dengan DAP Perak bagi menjatuhkan kerajaan Islam UMNO.

Gua harap, dorang ni akan kembali kepangkal jalan apabila ditimpa ujian Tuhan ni semua. Dorang ni semua patut ingat, kalau kafir tu kafir jugaklah.., terutamanya kafir harbi macam DAP.

Nasihat gua kepada pemimpin PAS Perak, bertaubatlah sebelum terlambat!

8 ulasan :

  1. Jangan di buat main2 solat hajat tu...makan diri.

    BalasPadam
  2. ek elehhh...kemalangan kecik ja tu....

    nanti penyokong2 pr terutama penyokong2 totok pas akan kata mp/adun bn aksiden lagi teruk krn solat2 hajat mrk....

    biasala tu. mrk sukar utk menerima takdir & selalu pusing berita 360' utk justifikasikan apa yg tak kena dgn puak2 mrk supaya nampak 'betul & suci' belaka... bagi mrk pemimpin2 mrk baik2 semua, zuhud, tidak berpura2 & tak reti apa itu 'rasuah'!

    *itu bukan crv tapi waksegan buruk tu...warna kuning lagi!!! hi hii hiiiiii.....

    BalasPadam
  3. Bukan dua je bro, tak ingat ke satu lagi ADUN merangkap MP merangkap ex-MB yg terbalik kete dia depan jln istana Kinta tahun lepas? Puak mane gak tu? Puak berok la katakan, bwk kete pon mgkn mcm berok jugak.

    BalasPadam
  4. @Tanpa Nama Bro..., itu bukan wakil PAS. Mamat tu dah menganut ajaran parti Roket. Hahahaha...

    BalasPadam
  5. salah umno tu...ada ka patut tanam pokok tepi jalan..
    sebaiknya umno buat kolam tepi jalan...kalau ada kes macam ni tak lah terlanggar pokok.
    habis2 pun terus masuk kolam dan mati lemas...tak ada kecederaan..
    bukankah orang2 pas ni bila mati terus masuk syurga..
    sekarang lagi senang nak ke syurga...bolih guna roket biaDAP.
    takebeer...takebeer...takbeer...
    hidup PASBERG...

    BalasPadam
  6. @hisham Hahahaha... betul bro. Hidup PasBerg!!! TakeBeerrrr!!

    BalasPadam
  7. itu adalah musibah....itulah bahana doa laknat dan doa pemusnah yang dibacakan oleh orang keramat PAS yang tidak sampai ke langit...tersangkut kat awan...lepas tu jatuh ke bumi dan tertimpa penganut PAS sendiri...kah,kah.kah nasib baik korang tak pecah perut..kalau pecah perut tu salah siapa....memang kalau ditanya depa tu...tentu depa kata ini kerja orang UMNO...mengapa buat jalan cantik...sebab itu depa lari laju...mengapa tak buat jalan tanah merah saja lagi selamat.....kah..kah..kah

    BalasPadam
  8. Bilalah kerajaan ISLAM UMNO nak kurangkan RASUAH,kronism,kezaliman dan penindasan?..Buat rosak imej Islam jer UMNO ni...
    Rasuah ni menyebabkan gejala dadah dll berleluasa.Pendatang haram masuk dgn mudah dan macam2 lagi masalah...Reti perintah ke UMNO ni...adussss

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online