BREAKING NEWS

PANAS! Gua sudah difatwakan MURTAD dan KAFIR oleh PAS pasal hentam Nik Aziz.


Panas baiii... Bukan gua yang panas, tapi puak-puak penyokong PAS yang panas mengelupur bila gua hentam Nik Aziz didalam isu Hudud Kelantan hari ni.(Korang baca SINI artikel tu)

Meroyan terus puak-puak PAS bila wali dorang gua cuit punggung dalam artikel tu baii.. Gua bukannya maki hamun pun, gua cuma kata Nik Aziz selama ni "bertuhankan" Mahathir sebab takut nak laksanakan Hudud di Kelantan.

Siap dorang ancam nak pancung dan robek perut gua baiiii... Wahhh..takutnyaaaa! APCO kena tolong gua pindah dari negara ni secepat mungkin lah kalau macam tu.

Bagi gua, memang betullah ayat tu. Selama ni pun banyak puak-puak PAS kata ahli UMNO bertuhankan pemimpin dan juga ahli UMNO bertuhankan kebangsaan.

Baru-baru ni Pok Nik sendiri pun kata UMNO tolak Islam, maknanya UMNO tolak ALLAH. Dan Pok Nik berani tanya UMNO selama ni berdoa kepada sapa? Semua ni lagi dahsyat dari apa yang gua tulis baii...

Korang cuba fikir, kalau Nik Aziz betul-betul berpegang kepada syariat Islam dan juga istiqamah didalam menegakkan hukum Quran, kenapa dia patut takut pada Mahathir bila nak buat Hudud?

Hudud tu hukum tuhan, Mahathir tu pulak cuma Perdana Menteri di Tanah Melayu ni je kann... So, bila Nik Aziz takut pada Mahathir dan kerajaan persekutuan bila nak buat Hukum Quran, maknanya Mahathir dianggap lebih tinggi dan berkuasa dari Tuhan lah kann.. Betul tak?

Gua dari kecil baca sirah Nabi-nabi dan para sahabat. Tapi gua tak jadi Ustaz sebab gua tak masuk PAS. Kalau gua masuk parti bulan, confirm sekurang-kurangnya pangkat gua sama dengan Anwar iaitu Pak Syeikh. Paling koman pun Ustazlah..

Apa yang gua tau melalui cerita para sahabat, dorang semua betul-betul tauhid kepada ajaran Islam sehinggakan maut pun tak dapat melunturkan keimanan dorang baii.. Contohnya kisah Bilal ibn Rabah Al Habashi. Sanggup diseksa hanya kerana mempertahankan kepercayaan terhadap Allah swt.

Tapi lain halnya dengan Nik Aziz. Cuba korang tengok, baru kena warning dengan Mahathir, sudah terkincit-kincit tarik balik draf Hudud di Kelantan. Lepas tu jaja satu Malaya kata Mahathir marah dia pasal Hudud... Apa punya ulamak la ni baiiii...?

Korang tengoklah sendiri..., Gua bukannya buta, bisu, pekak dan tuli. Alhamdulillah semua Tuhan bagi cukup kat gua. Dan gua bukannya tak nampak permainan politik gampang Nik Aziz ni mempergunakan agama baii..

Bila gua kata Nik Aziz tak patut takut pada Mahathir pasal nak buat Hudud di Kelantan.., gua sudah dicop kafir. Dan bila gua kata Nik Aziz "bertuhankan" Mahathir pasal nak tunggu kebenaran bekas Perdana Menteri tu untuk buat Hudud, gua terus dilabelkan sebagai Murtad.

Hahahahahaha...memang hebat penyokong-penyokong PAS. Hari ni gua tak syak lagi bahawa dorang ni semua telah menjadikan politik kepartian sebagai agama baru dorang. Seganas-ganas gua.., tak pernah lagi gua kafirkan dan murtadkan orang Islam lain. Tapi penyokong PAS semua hebat baiii....

Sesiapa yang hina dan kutuk pemimpin parti PAS ni, boleh jatuh kafir dan jugak Murtad. So, korang semua berjaga-jagalah sikit yee... Takut nanti korang semua pun dikafirkan dan dimurtadkan jugak macam yang gua kena.

Untuk baca fatwa yang mewartakan gua murtad dan kafir...korang boleh jenguk kat SINI  dan SINI yee... Terima kasihlah pasal susah-susah je buat fatwa untuk gua tuu...Hahahaha.

19 ulasan :

  1. Awat jadi lagu ni...Depa tu sapa nak tuduh orang laen kafir ka tak..
    Depa kot yang sesat dan menyesatkan !

    BalasPadam
  2. mana punya kitab yang depa ambik letak mpp sebgai kafir..apaa dpa tu dah setaraf nabi ke,malaikat ker..awk yg keluar fakta tu taubat nasuha dulu..

    kalau nak masuk syurga nti kena tunjuk kad member pas dulu ke?

    BalasPadam
  3. NIK NAJIZ WAL KAFIRUN WAL UNTA FADANG FASIRUN KEHKEHKEH

    BalasPadam
  4. KAFIR-MENGKAFIR SUDAH MENJADI DARAH DAGING PENGANUT AGAMA SESAT PAS...SEDARI KECIL LAGI SAYA SUDAH DENGAR PERKARA INI DAN IANYA TIDAK PERNAH BERAKHIR...KEPADA MPP TAK USAH AMBIL PEDULI DENGAN GOLONGAN MAHA SESAT DAN JAHIL INI...SESUNGGUHNYA FATWA ITU ADALAH SAMPAH,DOA MEREKA ADALAH SAMPAH DAN TIDAK AKAN MEMBERI BEKAS KE ATAS AKIDAH ANDA...ANDA ADALAH INSAN MUSLIM YANG DIBERI PETUNJUK OLEH ALLAH UNTUK MENDEDAH DAN MENELANJANG SERBAN DAN JUBAH KAUM PAS AGAR SEGALA KEBUSUKAN DAN KEJAHATAN MEREKA DAPAT DILIHAT OLEH SELURUH MAKHLUK YANG BERAKAL...SESUNGGUHNYA FATWA MURTAD DAN KAFIR ITU TELAH BERBALIK KEPADA MEREKA...ITULAH JANJI ALLAH TERHADAP MANUSIA DAN MAKHLUK YANG SUKA MEMPERTIKAI AKIDAH DAN KEIMANAN INSAN LAIN....BAGI SAYA NIK AZIZ TIADA BEZANYA DENGAN MAKHLUK LAIN DI MUKA BUMI INI....BELIAU TIADA APA-APA UNTUK DIBANGGAKAN....MELAINKAN FATWA SAKTI BELIAU YANG MENJADI PEGANGAN KAUM PAS SAHINGGA KE LIANG LAHAD......BIARKAN PENGANUT PAS MANGKAFIRKAN ANDA SEBANYAK-BANYAK NYA KERANA ITULAH TIKET DAN DIVIDEN YANG ANDA AKAN DAPAT DI AKHIRAT NANTI.....DI SAAT INSAN LAIN BERSUSAH PAYAH MENCARI KEBAIKAN DAN PAHALA UNTUK DIPERSEMBAHKAN KEPADA ALLAH DI PADANG MAHSYAR NANTI...ANDA TIDAK PAYAH BERSUSAH PAYAH KERANA ORANG PAS AKAN MEMBERI PAHALA MEREKA KEPADA ANDA DAN MEREKA JUGA AKAN MENANGGUNG DOSA ANDA DISEBABKAN MEREKA KEHABISAN PAHALA UNTUK DIBERI BUAT ANDA....ANDA TAK PERLU MELATAH..SEBALIKNYA MENADAH TANGAN DAN BERSYUKUR KERANA MENDAPAT DIVIDEN AKHIRAT YANG BANYAK .......sekian dari sahabat mu DAJAL SUCI.

    BalasPadam
  5. bersabarlah mpp,
    berserahlah kpd Allah SWT krn syurga & neraka adalah hak Allah sebenarnya....

    Islam itu syummul tetapi bukan semua umat Islam ikhlas berjuang krn Allah...

    ada parti megaku parti Islam tapi menjadi alat parti kafir harbi & ia berjuang semata2 utk menjatuhkan umno sedangkan umno berjuang utk agama, bangsa & negara.... parti Islam yg menggunakan ayat2 suci utk mencari keuntungan...

    BalasPadam
  6. @Dajal Suci Broo.., gua sebenarnya tak ambil pusing sangat dengan fatwa dorang tu. Gua cuma nak tunjukkan kepada pembaca blog ni bagaimana taksubnya penyokong PAS kepada parti dan juga Nik Aziz.

    Kalau mengata Nik Aziz dan kutuk parti PAS pun boleh jatuh kafir dan murtad pada pandangan dorang, memang confirmlah dorang anggap syurga tu puak-puak dorang saja yang punya... Hahahaha...

    BalasPadam
  7. TIDAK MUSTAHIL DALAM SYURGA NANTI LEBIH RAMAI ORANG UMNO DARI ORANG PAS... SEBABNYA KAUM PAS YANG MENDERMAKAN PAHALA MEREKA BUAT ORANG UMNO DAN KAUM INI JUGA YANG MENANGGUNG SEGALA DOSA ORANG UMNO SEBAB DAH KEHABISAN PAHALA UNTUK DIDERMAKAN.......KEPADA MPP TERUSKAN USAHA ANDA....SESUNGGUHNYA ALLAH BERSAMA ORANG YANG SABAR DAN BENAR....Dajal suci

    BalasPadam
  8. bro sebenarnya n.ajis takut pd kapal shing bukan mahatir.bab kapir dan murtad ni bukan hangpa sorang yg dikapirkan puak2 haramkah tu, abis umat islam seluroh entero dunia ni kapir bab xmasok pas.kah kah ka

    BalasPadam
  9. SALAM MPP ...

    HANG DAHSYAT BETOI! ABIS PUOK PUOK hamPAS KAPIAQKAN HANG!

    TAHNIAH ... GUA FIKIR LU SUDAH BERJAYA MENTERBALIKKAN AKIDAH JUAK JUAK PAS.

    SYABAS MPP ... SELAMAT MENGHENTAM PAS! GWM SOKONG 500%

    BalasPadam
  10. @Gelombang Wangsa Maju Tengkiu broo.. nanti gua belanja lu minum air suam kat Tenang... Hahahahaha...

    BalasPadam
  11. AIR SUAM PUN OK JER!

    JANGAN BAGI AIR JAMPI WALI SELIPAR DAH LE! BIOL NANTI! HE HE HE ...

    BalasPadam
  12. BETUL PUNYA HARAM JADAH BLOGGER PENCACAI PAS NI MPP OOIHH!

    GUA DAH BACA DUA BLOG TERSEBUT, MEMANG BINGAI PUNYA BLOGGER!

    MANA PUNYA BLOGGER PAS DAH KUTIP NI! BELAKANG LORONG HJ TAIB GAMAKNYA!

    ELOK LA TU ... BANGUNAN PAS JLN RAJA LAUT PUN AGAK BERDEKATAN DENGAN LORONG LORONG ITU ...

    BalasPadam
  13. @Gelombang Wangsa Maju Ada jugak blogger PAS yang OK bro..dan ada yang KO.. Dorang dah ada tiket syurga, so dorang bolehla sesuka hati je nak cakap apa pun...Hahaha..

    BalasPadam
  14. Wow! Amanat tu pun macam dari Gereja. Ada seal reben reben lagi. Pastu ada border lagi.

    Dorang apa lah sangat. Manjang Halal-Haram dengan kafir mengkafir. Belajar tinggi tinggi tu jer ilmu yang dapat.

    N.ajis dgn Haji Hardy mana boleh tahan tak bertuan. Menggelupur.

    Sekarang ni dah lega dah dapat tuan Anuwar dengan LKS. Fuh lega dorang... Baru dapat petunjuk. Kalau biarkan sendirian nanti meracau racau Halal Haram, Kafir mengkafir.

    Anuwar tu patut darah dia halal untuk PAS. Anuwar dah pernah kafir dalam PAS sekali macam MPP juga.

    MUngkin dah dapat pengampunan Pope N.ajis agaknya.

    Kesian MPP takut kitorang baca. Berapa kali gi toilet terkencing kencing takut kawe baca. Rasa macam seriau jer kat leher.

    Ularmak tuh cakap. Kalau menate tak pa juga.

    Dah nasib MPP

    BalasPadam
  15. haha..
    dah betul permain kn agama nk wat cna?? menjilat bontot lim wang eng.. hahaha..

    BalasPadam
  16. hahahaha lawak sungguh puak pas ni..sah lah selama ni mereka mengagungkan nik aziz setaraf firaun hahaha..bagi mereka hanya nik aziz yang boleh selamatkan mereka dari neraka hahahaha..kalau puak pas ni hidup zaman khalifah Abu Bakar r.a dulu dah lama kena pancung sebab murtad.

    BalasPadam
  17. KALAULAH NABI MUHAMMAD S.A.W MASIH ADA TENTU DIA MELAWAT KELANTAN DULU SEBAB ADA SEEKOR MANUSIA DI SANA YANG SEMPURNA SIFAT DAN AKHLAKNYA SAHINGGA TIADA TOLOK BANDINGNYA DENGAN MAKHLUK LAIN DI MUKA BUMI INI....MALAH AKHLAKNYA HAMPIR-HAMPIR MENGALAHKAN NABI....ITULAH NIK AJIS..NIK AJIS...NIK AJIS...NIK AJIS...NIK AJIS..NIK AJIS...NIK AJIS.....INSYALLAH KALAU KITA ZIKIR DENGAN NAMA INI POK NIK AKAN BUKA PINTU SYURGA PADA KITA....SEBAB DIA YANG JAGA PINTU SYURGA ITU.....KENA BODEK LA.....LIM KIT SIANG,KARPAL SING,ADIK LIM GUAN ENG DAPAT MASUK LAGU MANA DENGAN ORANG UMNO TAK LEH MASOK KO TOK DALE SYURGA POK NIK.

    BalasPadam
  18. gile...nik aziz tu mempunyai sift maksum ke???..dia sape??//Dia hanya manusia biasa...kene kritik pun tak boleh...ape kejadah la PAS ni memang taksub kat nik aziz.

    BalasPadam
  19. apa la ko merepek ni setan..ko ni memang bapak setan

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online