BREAKING NEWS

PANASSSSS!!!! Lim Guan Eng maki melayu Dayus, Lembik dan Bodoh!!!!


Hebattt!! Khalifah P.Pinang kesayangan PAS sudah naik angin. Dia dah mengamuk didalam sidang media yang diadakan hari ini.

Punyalah marah Guan Eng ni terhadap UMNO sehingga keluar tanduk yang selama ni dia simpan dari pandangan umum.

Sedap sungguh bila dia kata kontraktor UMNO dayus, lembik dan bodoh. Pemimpin UMNO pula dia tuduh cari makan dengan duit rasuah.Bukan main suka lagi dia bila dapat maki hamun bangsa melayu!



Betul tak betul apa yang Guan Eng cakap tu saya pun tak tahu. Saya tak mahu komen kerana saya bukannya kontraktor UMNO dan juga saya bukannya pemimpin UMNO. Biar dorang saja yang jawab sendiri.

Tapi, saya sedikit terkilan kerana kontraktor-kontraktor UMNO bukan ada di P.Pinang saja. Golongan kontraktor ni ada diseluruh negara. Takkan mereka semuanya dayus, lembik dan bodoh?

Lagi satu, kontraktor didalam UMNO sudah tentu lah berbangsa melayu dan beragama Islam. Jadi Lim Guan Eng yang kafir dan chauvinist ni tak sedar bahawa dia sedang memaki hamun orang melayu.

Dia berani kata pemimpin UMNO makan duit rasuah, jadi dia mesti ada bukti kukuh tentang dakwaannya. Eloklah selepas ini dia kemukakan bukti sebelum apa-apa terjadi.

Dan kepada para kontraktor UMNO, kamu semua tunggu apa lagi? Sanggupkah kamu semua dimaki hamun oleh cina chauvinist seperti Guan Eng ini? Kini kaum keturunan pendatang ini dah mula berani secara terang-terangan maki hamun bangsa melayu yang mencari rezeki didalam tanahairnya sendiri.

Pemimpin UMNO diharap tunjukkanlah "telor" anda jika ada. Jawab apa yang cina kiasu ni kata jika anda benar-benar tak makan rasuah! Jangan peram saja "telor" tu sampai jadi telor masin!

p/s: Niamakahai la lu Guan Eng...lu memang sudah melampau....

17 ulasan :

  1. Lim Guan Eng maki kata "kontrektor Melayu, Lebik dan Bodoh".

    Mana satu kerja kontrek yang didapati oleh kontrektor UMNO dari jumlah tender terbuka sejumlah peruntukan lebih rm40,000.000.00 di Pulau Pinang?. Betul kah semuanya diperolehi oleh Kontrekter Melayu?. Mustahil 0% diperolehi oleh Kontrekter Melayu.

    Mungkin untuk tujuan memburukkan Melayu dinyatakan Kontrekter Melayu mendapat 100%. Mungkin ada tujuan sebaliknya.

    Apa pun seharusnya Persatuan Kontrekter Melayu Pulau Pinang, samada dari kalas 'F' hingga ka lelas 'A', saya inging menyebut disini "PATUTKAH SEMUANYA BERDIAM DIRI DENGAN CEMOHAN LIM GUAN ENG INI?".

    BalasPadam
  2. Orang Melayu tak boleh kena maki ker? Mcm mana nak maju kalau tak tahan kena maki? ha ha ha

    BalasPadam
  3. Ni lah khalifah yahudi sembahan bAhlul Pas!!!

    Ntah taraf apa IQ lebai2 Pas nih..

    Mohon izin, nak linkkan dengan post nih bro...

    BalasPadam
  4. @Tanpa Nama 23:22 Kalau kena maki tu boleh maju ke? Anak sapa la yang bangang sgt niiii...??? Anak Nik Aziz kot agaknya ???

    BalasPadam
  5. !@#$%&^@#!..HARKKKK PTUIHH KAT MUKE CINE KIWAK TUH!...BANGSATTT! >:[

    BalasPadam
  6. suruh dia tunjuk pulak angka2 bagi MPPP, MPSP, PBA, PDC dan anak2 syarikat yg lain tengok ...

    - Hantu Siber -

    BalasPadam
  7. salam....

    laaa..itu jer carta yg ditunjukkan?
    budak darjah satupun boleh buat carta
    yg lebih detail tau!!!

    takat tu carta..bolehlah kelentung...
    selebihnya dia betul-betul nak perbodohkan orang melayu PP...

    BalasPadam
  8. salam....

    ke'rasis'an tahap melampau dia nie...
    ingat ape yg dia kata..melayu dayus,lembik,bodoh dan rasuah!!!?
    well...tak tercabarkah kita?

    BalasPadam
  9. Cina keturunan konek kecik, bau busuk macam babi, berak tak basuh bau taik, makan babi yang makan taik sendiri dan akan jual mak dia jadi pelacur untuk duit.

    BalasPadam
  10. Lim Guan Eng DAP kurang ajar, pembelit berfahaman komunis ini sentiasa didoakan oleh PAS tonggangannya. Sebab itu dia semakan lebih kurang ajar dan mesti diajar. Dia faham perkataan 'Dayus, Lembik dan Bodoh' memang satu penghinaan sehina-hinanya kepada Melayu dan sangat rasis. Itulah sifat 'Israel Jahanam'. Dia merasakan telah 'MENAKLUK PINANG'. Dia memang mengapi-apikan Melayu dengan Cina.

    Terpulang kepada Melayu untuk menyerangnya kembali atau menerimanya akibat ketakutan. Melayu PAS memang akan memeluk dan menciumnya.

    Lim Guan Eng mesti diajar dan 'dimusnahkan harga diri dan politiknya'. Ini kerana dia memang sedang merosakkan Islam, Melayu dan Malaysia. Halal dia ini dimusnahkan 'harga diri dan politiknya serta DAP keseluruhannya'.

    Cadangan saya orang Melayu boikot apa sahaja programnya. Kepada orang Melayu yang menyokongnya, boikot mereka juga. Kurangkan beli barang dari peniaga rakan sakan keluarga keturunan dia. InsyaAllah doa mereka untuk Lim Guan Eng tidak akan dikabul oleh Allah.


    Perang terhadap Lim Guan Eng mesti digiatkan. Apa jua cara dan strategi munasabah gunakannlah untuk mengajarnya. Selamat Berjuang Melayu Islam Bumiputera Penang.

    BalasPadam
  11. @Tanpa Nama budak bodo.. tu maki membangun xpa.. itu kutuk.. mcm dya tu bagus sngt dh la mai memerintah negeri aq.. babi pnya lim guang eng..

    BalasPadam
  12. @jiwakita haha.. aq sokong.. yg dia tu macam pondan ja aq tengok.. x lembik ka.. haha

    BalasPadam
  13. alahai penulis. die cume marah kat kontraktor UMNO yang buat die marah je. bukannye die lump sum sume. yang lain2 tu takyahla terasa. mstila ade sebab die marah tu kan.. masa kita kat skolah, kalau kite buat salah,msti kite kene marah kan? ngan sape2 pn la kan? kan? wahahahar

    BalasPadam
  14. Aku sokong MPP, kpd anon 23:22 dan yg sewaktu dgnnya mai kau maki hang kot2 lepas ni ko boleh maju bersama Lim Guang Eng tu..ko lancau,cibai,lancap,cipap dan sewaktu dgn nya. Agaknya ko akan lebih berdaya maju..hahahaha

    BalasPadam
  15. TAK APO ADIK LIM NAK KATO GAPO PUN...TAK APO SEBAB DIA TAK TAHU,DI NAK HINA MELAYU PON TAK PO SEBAB DIA DAH JADI SAUDARA SEAGAMA PAS.....MAKI LAH KALAU ADIK LIM NAK MAKI, ABE NIK AJIS TAK MARAH SEBAB ABE SANGAT SAYANGKAN ADIK LIM MELEBEHI DARI INSAN SEAGAMA DENGAN ABE NIK....ADIK LIM NI BUDI PEKERTI MACAM KHALIFAH...SEBAB TU ABE NIK SAYANG SANGAT-SANGAT.....TAK LAMA LAGI ADIK LIM NI MESTI MASOK ISLAM....ABE NIK RELA BUANG SAUDARA SEAGAMA DENGAN ABE NIK KERANA KASIH ABE PADA ADIK LIM MELEBEHI DARI SEGALA...I LOVE YOU ADIK LIM......HINA LAH BANGSA ABE NIK DENGAN PELBAGAI HINAAN...ABE NIK TAK KISAH...ASALKAN DAP DAPAT MEMERINTAH MALAYSIA PUN ABE NIK SYUKUR BENAR PADA ALLAH.....ABE NIK TAK LEH APO-APO JAWATAN PON TAK PO...ASALKAN ADIK LIM DAN ABE LIM KIT SIANG DAPAT.......ASALKAN DENDAM ABE NIK TERBALAS ITU PUN DOH CUKOP BAGI POK NIK....ASALKAN UMNO JATUH HAK NI LA ABE NIK DOK TUNGGU NYO....HINA LA BANGSA ABE NIK LAGI ABE NIK SUKA....HINA LA LAGI..HINA LA LAGI...KALU RASA NAK TERKENCING SANGAT ADIK LIM KENCING LA ATAS SERBAN ABE NIK....ABE NIK BULEH BASOH...TAK PO.....SEBAB ADIK LIM TAK TAHU.....DAN BAU AIR KENCING ADIK LIM MACAM KASTURI LA...ABE NIK SUKA....KAH..KAH..KAH....ABE NIK TAK DAYUS.....INILAH PERJUANGAN ISLAM....ISLAM SURUH KITA JADI PAK TURUT.......JADI LEMBU....ITU BARU ADO KELAS....KITA KENA IKUT ORANG KAFIR DAN BUKAN ORANG KAFIR IKUT KITA.....ITU NAMA NYA PENGORBANAN.......fikir,fikirkan lah wahai penganut PAS.

    BalasPadam
  16. @Tanpa Nama
    muuuuuuuaaaaakakakahhh....
    gua seronok bla lu pggil ABE NIK...
    ABE NIK....ABE NIK....
    KLAU GUA SAMBONG JADI....
    ABE KO....NIK....ABE KO....NIK!!!

    BalasPadam
  17. @Tanpa Nama ni yg banyak2 bagi komen kat sini ni tengok video kat atas tu ke tidak.. ke tengok tajuk je... dah tengok mungkin x paham... kesian....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online