BREAKING NEWS

PANASS!!! Cerita tentang Ladies Night PKR..


Ini ada satu cerita menarik yang ingin saya kongsikan bersama semua. Semalam, ada seorang sahabat dari PKR memberitahu saya bahawa betapa meriahnya "Ladies Night" yang dianjurkan oleh Wanita PKR cabang Shah Alam pada 20 November lalu.

Wahh...dah ada Ladies Night lah pula didalam PKR. Dah pandai Clubbing & Happening nampaknya para wanita dalam parti Anwar ni rupanya. Ini sudah kira advance..

Mungkin ia hasil dari ajaran Elizabeth Wong yang mendapat undi tertinggi bagi kerusi yang ditandinginya dalam pemilihan PKR. Eli ni sudah tentu pandai dalam bab-bab macam ni. Seks bebas pun dia buat selamber je kann..inikan pula clubbing. Sosial lah katakan..

Mesti ada yang tertanya-tanya, menatang apakah Ladies Night ni? Bagi yang tinggal di hutan batu, tentu dah familiar dengan istilah Ladies Night. Kalau yang masih tinggal berdekatan hutan rimba tu, mungkin mereka anggap Ladies Night ni sama dengan malam jumaat yang famous tu.


Sebenarnya, Ladies Night yang dianjurkan oleh Wanita PKR cabang Shah Alam ni adalah Majlis yang dikhaskan hanya untuk wanita PKR sahaja. Selalunya, Ladies Night dibuat di club-club malam sambil diiringi dengan muzik rancak serta tari menari.

 Tapi tak tahulah pula dengan Ladies Night yang dianjurkan oleh Wanita PKR ni. Kena tanya Zuraidah lah kalau nak tahu lebih detail.

Saya tak pernah pergi ke majlis macam ni. Saya tak bersosial macam sesetengah warlord dan elitis UMNO yang kerjanya berziarah ke kelab-kelab malam seminggu sekali. Jadi, saya hanya mendapat makluman mengenai Majlis macam ni didalam ruang siber ataupun YouTube saja. Lagipun, manalah saya mampu nak bayar air Coke sampai RM18.30 segelas, baik saya beli beras 5 kilo dengan duit sebanyak tu.

So, kepada sesiapa yang nak sedikit gambaran mengenai Ladies Night ni, sila tengok video klip dibawah.. Peringatan, video ni bukan majlis yang dianjurkan oleh Wanita PKR tau. Ia cuma gambaran saja mengenai apa yang dikatakan Ladies Night tersebut dari apa yang saya tahu.

Jangan pula ada penjumud politik tuduh saya buat fitnah pula. Ingat saya tak ada kerja lain ke nak buat fitnah hari-hari? Nak berblog ni pun tak dibayar, apa lagi nak tambah dosa free.




p/s: Cuba bayangkan Eli dan Zuraidah menari macam tu...mau muntah hijau para penonton...

10 ulasan :

  1. kalau eli kira ok lg kot..tp klu zuraidah minta maaf la...gua nk balik dulu tak sanggup den nak nengok!

    BalasPadam
  2. @Tanpa Nama 12:52 Kalau Mak Lampir Zuraidah tu pun ok apa bro..Manalah tahu lu boleh tengok goyang gerudi nanti...hahahaha..

    BalasPadam
  3. Masing-masing boleh telan muntah yang nak keluar balik bila tengok goyang gerudi 2 waniat kuat PKR..Nanti kang, termimpi-mimpi pulak..Jangan cabar akak Zuraidah tau..

    BalasPadam
  4. @CCZ Hahaha...Kak Zu memang pantang dicabar...

    BalasPadam
  5. Aku pernah juga le selit masuk kat function macam jadi student kat US dulu. Kat US selalunya dia orang ada Malam khas untuk Lelaki dan untuk perempuan. Kalau yang untuk lelaki, syok habis sebab ada tarian ala bogel keluar dari "Kek Besar". Awek tu ditempah khas. Fuhh.. buka satu2 baju sampai bogel habis... basah juga le tote kawe dibuatnya... Itu kisah lama. Tapi bila PKR buat Ladies night ni, aku terbayangkan sape le plak yang nak menari bogel ... Sepol kot... he..he.. geli aku... Tobat aku...

    BalasPadam
  6. @Tanpa Nama 14:28 Bukan sepol yg menari bro..., agaknya Sam ketot partner dgn Tian Chua kot.. Grand finale baru Nuar muncul...Try bayangkan....Wohaaa. U make my day broo...

    BalasPadam
  7. LEDIES NIGHT NIIII.... LEBIH KORANG KARA-OK DAN NIGHT-CLUB YANG ADA KUPU-KUPU (GRO) MALAM TUUU.. LAAAHH.

    KATA SAJA FOR LEDIES ONLY...

    JIKA ACARA MACAM NIII.... AJAK MAT SABU, OOOIII... LIA MISTI MAU PUNYA LOOOO.... hi hi..s

    BalasPadam
  8. pasti ramai gigolo merayau kat situ mlm tu...tunggu pelanggan.

    BalasPadam
  9. kalau zuraidah taliban tu ada memang siot.muntah ijau .....

    BalasPadam
  10. tak dapat saya nak bayangkan kak Zu menyeringai sambil menari... ampunnnn

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online