BREAKING NEWS

Teo Ni Ching kini dah jadi ustazah PAS.


Ekoran keberaniannya menggemparkan negara dengan bertakzirah bersebelahan mimbar saf pertama di sebuah surau di Selangor, Ahli Parlimen Serdang Teo Ni Ching kini sudah diangkat setaraf dengan "ustazah" didalam jemaah PAS.

Kenaikan taraf ini dipercayai disebabkan oleh tindakan Nik Aziz yang "memberi pengampunan" kepada pemimpin wanita DAP ini selepas dia dihentam teruk oleh seluruh masyarakat Islam Malaysia kerana "menghina" rumah Allah.


Kini.., Teo Ni Ching dilihat bergiat aktif untuk menyampaikan "dakwah" kepada pengikut-pengikut PAS pula. Malah, kehadirannya amat ditunggu-tunggu oleh jemaah PAS mungkin kerana YB DAP ini "paling comel" diantara semua pemimpin wanita didalam parti chauvinist tersebut.

Dan baru-baru ini bertempat di Taman Cecily Teluk Intan, Teo Ni Ching sendiri telah mengaku bahawa dia berjaya diyakinkan oleh Nik Aziz tentang "mudahnya" Islam didalam PAS.


Sebab itulah dia yakin bahawa Islam PAS lebih terbuka dari UMNO kerana PAS memberi ruang kebebasan untuk kafir bercakap mengenai Islam. Kafir juga dibenarkan berhujah menggunakan ayat kitab dan hadis tanpa sebarang halangan.

Ahli Parlimen DAP Serdang ini juga menyifatkan UMNO lah yang membuatkan pihak kafir di negara ini takut kepada Islam. Tak seperti PAS yang lebih mudah seperti yang dijelaskan oleh Mursyidul Am PAS.

Inilah sebab utama DAP lebih selesa berkerjasama dengan PAS kerana UMNO langsung tak berkompromi tentang agama dengan pihak kafir.


p/s: Sekarang ni siapa yang lebih menjaga maruah Islam dari dicemari puak kafir?

4 ulasan :

  1. Jika muslimat yg tak bertudung - dikatakan berdosa org lelaki melihatnya.

    Adakah berdosa penonton-penonton lelaki PAS waktu sicomel tu beri 'tazkirah' ?

    Dah dapat keampunan dari ... kut !

    Nani Cheras

    BalasPadam
  2. PAS DI BAWAH ULAMAK YANG LAYAK DIGELAR DAJAL KERANA BERJAYA MEMESONGKAN AKIDAH UMAT ISLAM>DI SAAT UMAT ISLAM HANCUR DI MASIH BOLEH MENGKAFIRKAN SESAMA SENDIRI>NIK NAJIS SEMOGA HIDUPMU DI AIBKAN ALLAH DAN MENJADI PENGAJARAN KETAS YANG MASIH HIDUP

    BalasPadam
  3. tak baik kita mendoakan yang buruk ke atas orang..lebih baik doakan semoga Allah memberi hidayah kepada Nik Ajis sebelum menutup mata..

    BalasPadam
  4. aku hrp sgt2 nik ajis sebelum menutup mata akan menyesali apa2 saja perbuatan & percakapannya yg melampau & memecahbelahkan umat Islam. hrp dia sempat buat pembetulan...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online