BREAKING NEWS

PANASS !!! Video Nik Aziz sokong Anwar meliwat...


Patutlah pengikut-pengikut PAS tak percaya bahawa Anwar melakukan perbuatan liwat, rupa-rupanya Mursyidul Am mereka sendiri "menghalalkan" perbuatan Anwar Ibrahim yang gemarkan aktiviti songsang tersebut.

Mana Nik Aziz tahu bahawa Anwar tak meliwat? Kenapa Nik Aziz percaya sangat dekat Anwar? Dan kenapa Nik Aziz tak percaya kepada Saiful Bukhari yang bersumpah dengan nama Allah dan di hadapan Quran?

Yang paling penting.., apakah Nik Aziz lebih percayakan Anwar daripada percaya kepada "kekuatan" Quran yang diletakkan dihadapan Saiful semasa dia bersumpah mubahalah?

Makin teruk penyakit nyanyuk Nik Aziz ni nampaknya...




p/s: celako, celako celakooo.....

1 ulasan :

  1. dia tuh dah tua,banyak yang bersifat mengarut serrta nyanyuk dan kemaruk menguasai dalam dirinya.mb ambo nih tetap ada jer hujjah utk pertahankan anuar,betol gak yang dia nak beckup sangat tuh,nik ajis ada ker yang menampakkan saiful tak d liwat.memang gila dah org tua nih.cuba tgk kat blog ambo pasal nik ajis nih pandai berlakon.hehehehehe...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online