BREAKING NEWS

Nizar bakal meroyan lagi di Perak....


Satu risalah berbentuk buku kecil bertajuk ‘DAP Ancaman Ummat Islam’ telah di edarkan di masjid-masjid di seluruh negeri Perak. Didalamnya dimuatkan pelbagai fakta dan juga penyelewengan DAP yang berlaku dalam negeri tersebut.

Risalah berbentuk buku ini telah menggemparkan pemimpin-pemimpin PAS dinegeri tersebut kerana ia banyak mendedahkan tentang salahlaku yang berlaku diantara kerajaan Nizar dan juga DAP dahulu.

Namun seperti biasa, UMNO dan BN lah menjadi mangsa tuduhan puak-puak Pakatan di Perak ini berikutan penyebaran risalah memburukkan DAP ini. Walhal, didalam buku kecil ini telah mencatatkan bahawa ia dikeluarkan oleh Gabungan Professional Islam dan Gabungan Lulusan Pengajian Islam Timur Tengah.


Inilah bukti bahawa sekarang ini, pengundi muda dan juga golongan profesional sendiri semakin menolak Pakatan Haprak diantara DAP dan PAS.

Masyarakat melayu tak akan mampu menerima perangai komunis yang dibawa oleh DAP seperti di Perak ini, di P.,Pinang dan juga Selangor. Hanya PAS sahaja yang terhegeh-hegeh bergesel dengan DAP demi kuasa dan kepentingan sendiri.

Dan untuk menghalalkan pula tindakan PAS ini, Nik Aziz terpaksa membuat kenyataan bahawa dia tak bangga menjadi seorang melayu! Kerana apa? Semuanya kerana DAP!


p/s: Meroyan lagi Nizar lepas nii...

3 ulasan :

  1. YB Raz, try tanya bro TM kat Perak, kalau susah2.., terus je contact Nizar.. =)

    BalasPadam
  2. Buku sebegini bagus kerana mendedahkan apa sebenarnya DAP?

    Kenapa PAS meroyan pula?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online