BREAKING NEWS

MP Serdang dapat pengampunan dari wali PAS.

Nampaknya, MP Serdang, Teo Nie Ching telah menuruti jejak langkah Eli Lenjan dengan berjumpa Wali Selipar PAS untuk mendapat "pengampunan" di atas kesalahannya bertazkirah didalam Surau Al Huda, Selangor.

Perjumpaan tersebut dikhabarkan berlangsung di Surau Al Muhajjirin selepas waktu Majlis Berbuka Puasa Perdana yang dihadiri oleh MP kafir DAP ini.

Selepas mendapat pengampunan dan juga kebenaran dari Nik Aziz, dijangkakan kafir DAP Serdang ini termasuklah juga kafir-kafir DAP yang lain yang akan lebih giat lagi untuk mencemarkan institusi ibadat umat Islam di seluruh Tanah Melayu ini.

Mereka pastinya akan secara berleluasa berkeliaran di seluruh surau serta masjid untuk menagih undi dari umat Islam yang terpengaruh dengan dakyah serta ajaran kurafat PAS.

Dan kafir-kafir ini juga selepas ini akan menggunakan mimbar serta saf pertama tempat beribadat orang Islam sebagai ruang mereka untuk menyampaikan segala ucapan berunsur politik kepartian mereka.


Tiada lagi halangan buat semua kafir DAP kerana niat mereka telah dimakbulkan oleh wali agung PAS Nik Aziz. Wali PAS ini juga telah menganugerahkan "lesen besar" buat para kafir harbi DAP berbuat sesuka hati dengan rumah Allah di Tanah Melayu ini.

Inilah PAS yang terkenal dengan kejahilan mereka tetapi berselindung di sebalik serban dan jubah labuh. Inilah juga sifat sebenar Nik Aziz yang beriman tetapi tidak bertaqwa seperti yang dikatakan oleh Datuk Ibrahim Ali PERKASA.

Imej Islam nampaknya semakin kusam akibat permainan politik sempit Menteri Besar Tua nyanyuk ini. Segala yang dilakukan oleh Nik Aziz hanyalah berdasarkan kepentingan politik mereka semata-mata.

Sepatutnya dia sebagai seorang Islam, Nik Aziz bertanggung jawab mempertahankan kesucian rumah Allah dari dicemari permainan kotor politik terutamanya dari pihak kafir seperti DAP, bukannya menggalakkan kafir tersebut mempergunakan masjid serta surau hanya kerana mereka itu sahabat politiknya.

3 ulasan :

  1. AKU DH CKP BROO..WALLY SLIPOR DH PATENKAN ISLAM. SO LEPAS NI SAPE2 PUAK KAFIRUN DLM FUCKATAN DH LAKUKAN DOSA, TERUS JEK JUMPA DIA UTK DI SAMAK KEHKEHKEH >|D

    BalasPadam
  2. Betul bro Jeffry, Nik Aziz sekarang ni dah jadi tempat untuk kafir DAP "samak dosa2 besar" mereka.

    Makin tinggi nampaknya taraf wali selipar ni..

    BalasPadam
  3. baguslah kalau DAP ada tempat samak dosa depa semmoga masa depan dah tak berdosa dan dah tak payah samak. Apa nak kalut, kalau hampa dah bijak pasai apa tak pi samak DAP tuh. Dah ada orang tolong samak hampa ngata keji dia. sepatutnya hampa pon kena samak dan mandi tolak bala sekali. Apa la punya samdol.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online