BREAKING NEWS

Kafir tazkirah di masjid/surau adalah BIASA! - Father Joseph Lim Abdul Aziz....


Khalifah bagi seluruh pengikut PAS Lim Guan Eng telah mula bersuara didalam isu MP Serdang Teo Nie Ching bertazkirah di Surau Al Huda Selangor.

Ketua Menteri berlidah biawak dari P.Pinang ini serta merta menuduh UMNO dan Barisan Nasional telah mempolitikkan isu kafir bertazkirah dalam rumah ibadat orang islam ini untuk kepentingan sempit.

Lim Guan Eng juga berkata bahawa dia mendapat ulasan dari "ulamak-ulamak" yang mengatakan perbuatan MP Serdang ini berceramah sambil berkebaya ketat dan tak bertudung di Surau Al Huda, adalah perkara biasa.

Entah "ulamak" mana agaknya yang bercakap sedemikian kepada Pastor kristian Lim Guan Eng ini? Ini mesti kerja-kerja ulaRmak-ulaRmak PAS seperti Abg Zack yang memang memuja Pastor Kristian ini hingga sanggup berdoa untuknya didalam khutbah Jumaat.

Dalam kenyataannya juga, Lim Guan Eng menyifatkan MP Serdang Teo Nie Ching berpakaian elok dan sopan. Baginya, hanya UMNO dan BN sahaja yang mahu membesar-besarkan isu aurat.



Lebih menarik lagi, Ketua Menteri bertaraf PEMBOHONG tegar ini mempersoalkan pula mengapa media tak mempertikaikan isteri Ahli Parlimen yang berpakaian lebih "menonjol (Isteri baru Bung Mokhtar agaknya).

Apa-apapun, yang pasti selepas ini akan bertepuk soraklah semua totok PAS apabila mendengar kenyataan Khalifah pujaan mereka ini. Makin bertambah sayang dan semakin teballah rasa cinta mereka kepada kafir berkulup ini yang mereka angkat sebagai setaraf dengan Umar Abdul Aziz r.a.

Apa yang Lim Guan Eng katakan ini akan ditelan bulat-bulat oleh seluruh totok PAS tanpa mengira samaada ia benar ataupun tidak. Lim Guan Eng seumpama hero hindustan bagi mereka. Lim Guan Eng juga adalah "maksum" dimata semua totok PAS.

Jangan hairan jika satu hari nanti, ada penganut ajaran PAS yang sanggup curi selipar jamban Lim Guan Eng untuk diambil berkatnya. Maklumlah, totok PAS sudah sinonim dengan ketaksuban melampau mereka.

3 ulasan :

  1. kene main lagi ulamak2 pas dgn father kalipa lim.... dan masih lagi pas tak sedar2.....

    BalasPadam
  2. orang pas akan hancur disebabkan perbuatan zalim sendiri insyaallah

    BalasPadam
  3. Ini buka isu dari UMNO. Ini isu dari blogger berakhir menjadi perbualan rakyat. UMNO pengecut. Pemimpin hanya mengajok apa yang di tulis oleh blogger. Kalau di katakan ini isu UMNO, Khalifah berbohong.
    Khalifah ramai ulamak di keliling dia. Chegu bad, khalid gereja, Pok wali, halimah adalah penasihat yang setia.

    agbr47: Kalau itu perkara biasa, patutlah tak rasa salah apa-apa. Rakyat akan mengajar kamu.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online