BREAKING NEWS

Edisi Ekslusif!!! Lim Guan Eng tak dibenarkan ke Masjid Tuan Guru Tanjong Tokong.

Masjid Tok Guru Tanjong Tokong

Saya mendapat berita bahawa pihak pengurusan Kariah Masjid Tok Guru Tanjong Tokong telah menolak kunjungan Lim Guan Eng ke Masjid tersebut yang dijadualkan pada 20 ogos 2010.

Pihak Lim Guan Eng telah memaklumkan hasratnya kepada pihak masjid untuk bertemu pihak pengurusan dan kariah Masjid berkenaan pada Jumaat, 20hb Ogos dan ingin bersama-sama masyarakat kariah setempat sekitar Tanjong Tokong berbuka puasa.

Namun, hasrat Ketua Menteri Populis ini ditolak sebulat suara oleh pihak pengurusan masjid dengan pelbagai alasan.

Pandangan sisi Masjid Tok Guru Tanjong Tokong

Saya difahamkan, penolakan terhadap Ketua Menteri bekas banduan ini ada kaitan dengan kes penindasan orang-orang melayu dinegeri ini dan juga kes bacaan doa didalam khutbah kedua solat Jumaat yang sedang hangat diperkatakan seluruh negara.

Hal ini mengingatkan saya tentang kes yang sama berlaku kepada Lim Guan Eng pada 2008. Pada ketika itu, Ketua Menteri paling celaka didalam sejarah negeri ini juga pernah dihalang untuk berkunjung ke Masjid Terapung di Tanjung Bungah.

Nampaknya, imej khalifah Lim Guan Eng ini semakin terjejas teruk akibat perangai setannya yang menindas bangsa melayu dan merompak harta rakyat di P.Pinang.

Lakonan baiknya juga tak lagi mampu untuk melindungi sifat diktator serta chauvinistnya terhadap rakyat negeri. Pembohongan Lim Guan Eng juga telah sedia maklum diketahui oleh seluruh Tanah Melayu ini.

Percayalah, semakin hari, semakin ramai rakyat P.Pinang yang ingin "tampar bahu dengan Ketua Menteri rasis ini. Cuma masanya sahaja yang belum tiba dan keadaan yang belum mengizinkan.

Hanya Pak Ali, Arif Ibrahim dan Ramli Ahmad sahaja yang berkesempatan pada ketika ini. Mungkin nanti akan tiba kesempatan untuk yang lain pula.

5 ulasan :

  1. memang 'wajib' bagi penampar si biawak ni, tak habeh2 menipu!

    BalasPadam
  2. BILA TINDAKAN MENYEBUT NAMA LIM GUAN ENG DLM KHUTBAH JUMAAT DAN TIDAK YANG DIPERTUAN AGUNG SUDAH JELAS AGENDA HALUS DAP UNTUK KELUARKAN P.PINANG DARI MALAYSIA TELAH BERMULA DAN KINI MULA DAPAT DIHIDU OLEH UMAT ISLAM NEGARA INI.

    DIA CUBA UNTUK MELIHAT TINDAK BALAS UMAT ISLAM,BERMAKNA GUAN ENG TERNYATA SEORANG MAFIA POLITIK YG AMAT MERBAHAYA PADA BANGSA MELAYU.
    GUAN ENG AKAN JADIKAN P.PINANG SEBAGAI SINGAPURA KEDUA SELAH MENDAPAT RESTU YG PADU DARI LEE KUAN YEW.

    WAHAI BANGSA MELAYU DAN UMAT ISLAM INILAH MASANYA KITA BUKTIKAN PADA GENERASI AKAN DATANG BAHAWA MELAYU TIDAK TAKUT UNTUK MENGHANCURKAN PEMIMPIN2 KAFIR YANG MAHU MELEYAPKAN MEREKA DIBUMI SENDIRI.

    PERCAYALAH INI TINDAKAN AWAL MEREKA.BAGAIMANA KALAU MEREKA MEMERINTAH NEGARA INI.

    OH SUNGGUH NGERI KALAU DIBAYANGKAN SEKIRANYA NEGARA INI JATUH KETANGAN MEREKA.

    BARSATULAH MELAYU TENTANG HABIS HABISAN SILAQNATULLAH INI.

    MELAYU APA TUNGGU LAGI.......

    BalasPadam
  3. TKPE BRO..KLU DIA DTG LG AJAK JEMAAH LEMPANK MUKE DIA RAMAI2! HUHUHU

    BalasPadam
  4. SAPA YANG BANGSAT SANGAT DOAKAN Lim GUAN ENG DALAM KUTBAH JUMAAT TU...HARAM BERUK!!!!


    MELAYU IT ISLAM

    BalasPadam
  5. Rugi laa jemaah masjid ni tak benarkn Mr Lim ni dtg, kalau dia dtg boleh laa jemaah masjid ni mengISLAMkannya... Bukan begitu...

    Bulan Ramadhan Bulan Mulia...
    Perbanyakkan laa Umat ISLAM...
    bukan mengurangkannya...

    Renung2kan... =)

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online