BREAKING NEWS

Anwar setuju dengan doa khutbah Jumaat untuk Lim Guan Eng?


Anwar Ibrahim didalam kenyataan akhbarnya hari ini tanpa berselindung telah menuduh Datuk Seri Zahid hamidi membuat fitnah dan berbohong didalam pendedahan doa bacaan khutbah kedua di P.Pinang.

Anwar juga menyifatkan bahawa ini adalah politik kotor yang dimainkan pimpinan Umno untuk menyemarakkan api kebencian di negara ini.

Lupakah Anwar bahawa pelbagai saksi telah muncul dikhalayak ramai bagi mengesahkan perbuatan biadap khatib PAS ini menggantikan nama YDP Agong kepada nama Lim Guan Eng didalam doa khutbah kedua solat Jumaat?

Apakah Anwar masih mahu menafikan isu ini semata-mata demi membela si kafir Lim Guan Eng?

Tidakkah Anwar berasa marah apabila mengetahui institusi masjid dicemarkan dengan nama si kafir harbi penganut kristian ini? Tidakkah Anwar berasa malu melihatkan perangai haramjadah khatib PAS tersebut yang sanggup mendewakan Lim Guan Eng dan membuang nama Sultan Mizan?

Jika semua ini dipersetujui oleh Anwar, maka jelas disini bahawa Anwar suka dan merelakan Lim Guan Eng didoakan dan disanjung didalam masjid oleh segelintir melayu jumud di P.Pinang.

Anwar juga seolah-olah setuju membiarkan masyarakat di negeri kelahirannya sesat akibat terlalu taksub kepada pemimpin kafir yang pandai bermuka-muka seperti Lim Guan Eng. Ini semua hanya kerana satu sebab sahaja iaitu POLITIK !

Kini Anwar bukan sahaja menjadi pengkhianat kepada bangsanya, dengan isu khutbah ini jelas menunjukkan bahawa Anwar juga telah menjadi pengkhianat kepada agamanya sendiri apabila membiarkan masjid dicemari dengan agenda sesat PAS!

Benarlah seperti kata Karpal Singh, Anwar sememangnya perlu bertaubat !!!

2 ulasan :

  1. Apa punya bengap dua ekor penjilat tegar DAP ni takut kena talak tiga bini ke?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online