BREAKING NEWS

Akibat kecewa dgn Karpal, blogger totok PAS gesa PAS dibubarkan...



Lepas ini Parti Pas jangan lagi cakap pasal Islam, sebab tujuan kita PR nak tawan Putrajaya, Islam letak tepi dulu, yang penting kita ingin kuasa dulu, kita semua mesti BISU dulu, bravooooooooo, cara mudah PAS nak kuasa, anytime Umno sentiasa menanti2 untuk KERAjaan Perpaduan, tak payah tunggu2 PRU13, jam ni juga dah boleh kalau sapa wakil rakyat PAS nak jadi Menteri…………(sini)

Inilah ayat kecewa pengikut tegar PAS apabila Ahli jawatankuasa pusat PAS Dr Dzulkefly Ahmad juga akur dan menggesa semua pemimpin mereka supaya menghentikan perbalahan mengenai ura-ura hukum hudud akan dilaksanakan jika mereka membentuk kerajaan persekutuan.

Semua pengikut PAS harus sedar bahawa perjuangan negara Islam PAS itu hanya retorik untuk mereka berkuasa dan mendapat kedudukan semata-mata. Begitu juga dengan HUDUD yang selama ini ditemberangkan disetiap ceramah-ceramah PAS.


Lihat sahaja bagaimana Nik Aziz terkedu akibat dari kenyataan Karpal yang jelas menolak penubuhan negara Islam dan perlaksanaan HUDUD.

Dan lihat juga bagaimana orang seperti Zakaria Ahmad mempermainkan doa khutbah Jumaat hanya kerana mahu mencari nama didalam politik PAS. Dan Nik Aziz juga tak mampu memberi komen tentang hal yang mencemarkan imej islam dan masjid ini.

PAS kini bukan lagi PAS dizaman Datuk Asri. PAS kini telah menjadikan DAP sebagai kiblat mereka dan pemimpin PAS keseluruhannya telah berbaiah untuk berwalikan seorang peliwat bernama Anwar Ibrahim.


Jadi, tiada guna lagi pengikut PAS bermati-matian mempertahankan kemunafikan pemimpin berjubah labuh dan berserban didalam PAS. Mereka kini hanya umpama "zombie" yang hanya menurut arahan dari DAP sahaja. Tak lebih dari itu.

Selagi mereka bersekongkol didalam Pakatan bersama dengan DAP, selagi itulah otak mereka dikawal sepenuhnya oleh puak kafir harbi tersebut.

2 ulasan :

  1. MCM ARWAH P. RAMLEE CKP.."KEHKEHKEH OTAK PEMBELIT!..PENIPU NO. 1!"

    BalasPadam
  2. kah kah kah nik aziz boleh kena heart attack ler lepas ni.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online