BREAKING NEWS

MP DAP Serdang ceramah di Surau Al Huda. Surau dan Masjid kini "diserang" oleh DAP.


Selepas heboh nama Lim Guan Eng disebut dalam doa khutbah oleh Zakaria Ahmad di P.Pinang, DAP meneruskan usaha mereka untuk menguasai surau-surau dan masjid bagi memancing undi masyarakat melayu dan Islam di negara ini.

Surau dan masjid kini menjadi sasaran utama permainan politik DAP untuk menyebarkan fahaman kepartian mereka. Malangnya usaha mereka ini jelas dibantu pula oleh para penganut agama PAS yang sudah diketahui amat taksub kepada parti saki baki komunis ini.

Ahad lalu, bertempat di Surau Al-Huda Kajang Sentral, Teo Nie Ching Ahli Parlimen Serdang telah datang untuk berceramah dan juga menyampaikan sumbangan kepada kariah surau tersebut yang keseluruhannya merupakan penyokong taksub PAS.


Nampaknya, bukan hanya Lim Guan Eng yang pandai berlakon berbuka puasa di masjid-masjid pada bulan Ramadhan ini, Ahli Parlimen Serdang ini juga telah melakukan modus operandi yang sama di Selangor untuk mencari sokongan masyarakat Islam.

Jika Lim Guan Eng diangkat sebagai khalifah oleh PAS hanya kerana dia pandai berlakon mendekati Islam, apa pula gelaran yang bakal diberi oleh pengikut-pengikut PAS kepada Ahli Parlimen Serdang, Teo Nie Ching ini.

Jelas kini bahawa pemimpin-pemimpin kafir DAP semakin berleluasa menggunakan surau dan masjid untuk menjatuhkan kerajaan pimpinan orang Islam sambil dibantu oleh puak munafiqun PAS. Surau dan masjid kini bukan lagi menjadi tempat untuk beramal ibadat kepada Allah, tetapi ianya ditukar kepada pentas memperagakan ideologi politik sempit Pakatan Rakyat.


Cuba kita fikirkan, jika sebelum berkuasa memerintah negara, pihak kafir ini sudah pun berani menggunakan mimbar masjid dan surau sebagai pentas politik, bagaimana agaknya nanti jika mereka berjaya merampas Tanah Melayu ini keseluruhannya?

Surau dan Masjid adalah lambang maruah agama serta imej bagi seluruh umat Islam dalam negara. Apakah kita mahu kafir sesuka hati keluar masuk surau dan masjid kita demi melampiaskan nafsu politik mereka? Renung-renungkanlahh....

13 ulasan :

  1. pergh...bikin panas betul DAPigs ni

    BalasPadam
  2. Salam,

    Mohon copy gambar untuk ditempelkan pada posting Gerakan Timur. Ia akan dilinkkan terus ke MPP.

    Xavier... pastu ni haaa... pas smakin sesat!!!

    BalasPadam
  3. inilah jadi apabila ada orang mengaku islam tetapi menolong orang kafir memerangi islam

    BalasPadam
  4. Selamba masuk dlm surau tak tutup aurat.

    Pakai baju pramugari aper ?

    BalasPadam
  5. Tuan Nasionalis 1982, memang dah makin melampau puak DAPig ni, tapi semua PAS juga yang buka jalan.

    Sahabat Gerakan Timur, silakan Tuan. Sebarkan untuk pengetahuan semua umat Islam di Tanah Melayu ni.

    BalasPadam
  6. Manalah dia orang anggap masjid dan surau itu tempat ibadah. Mereka menganggapnya hanya sebagai dewan orang ramai. Waktu sembahyang ada pula yang kena meninggalkan berjemaah kerana melayan kafir yang seorang tu.

    agbr47: YB Subramanium juga menyampaikan bantuan kepada fakir di surau Al Muhajirin, Segamat.

    BalasPadam
  7. Tak tutup aurat, tak mandi junub, dtg bulan??--menanti Fatwa wali Nyanyuk??N.ajis

    Apa hukumnya..si kapiaq yg sebegitu berdakwah kpd lebai2 Pas..apa tak cukup Tuan Guru dlm Malaysia??

    N.ajis kata = halal asalkan Dapig..

    BalasPadam
  8. Ada dalil mengatakan orang non muslim tak boleh masuk surau @ masjid? Sila kemukakan. Hulu Selangor : Majlis baca yasin dan solat hajat turut dihadiri "Ustad Kamalnathan" Apa cerita?

    BalasPadam
  9. Agama Islam tu indah..jgn disebabkan sokongan kepartian kiter melupakan agama Islam adalah agama yg indah..jgn jadi org islam yg berpikiran sempit dan akhirnyer memalukan agama Islam sendiri. Kalau isu tak tutup aurat dijadikan alasan, ramai bini2 pak menteri masuk event dlm masjid pakai skaf yang menonjolkan jambul masing2..kalau junub pulak dijadikan alasan, adakah org yg sembahyang Jumaat di tepi2 jalan kat Masjid India tak sah semayang ? padahal jln tu dilalui anjing2 dan org bukan Islam....bahkan dlm gereja & kuil org Islam boleh bersolat..Bagaimana pula masjid2 kat Putrajaya telah dijadikan pusat pelancongan dan org bukan Islam boleh aje masuk ke dlm masjid dan pastinyer derang sumer tak penah mandi hadas besar?? Allah adalah tuhan semua manusia..so rumah Allah adalah rumah untuk semua, asalkan beradab dan tidak memusuhi islam..Dlam kes ni, jgnlah memalukan agama Islam akibat dari kebodohan diri sendiri.

    BalasPadam
  10. Dalam agama Islam, haram bg umat islam melihat aurat org Islam atau aurat org bukan Islam.
    Tapi dalam 'agama' pas, tak salah lihat aurat.
    tak salah bawa masuk dosa dlm rumah Allah.
    sesungguhnya PAS benar2 telah menjual agama untuk kepentingan politik,kuasa dan keuntungan dunia.
    Sangat-sangat bahaya!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  11. Mula-mula masuk surau..lepas ni dia masuk Islam pulak mana kita tau...

    BalasPadam
  12. celaka betul... kalo ni perkara mcm ni berlaku semasa aku berada didalam surau ataupun masjid terbabit.. akan ku halau si kapir tersebut walaupun aku bakal mendapat tentangan dari umat pas yg sesat..

    BalasPadam
  13. undi lah PKR kalau korang nak tau nasib korang dan generasi orang melayu islam akan datang macam mana...jangan lupa sejarah...ingat sikit...nak cakap bodoh korang semua cerdik pandai...fikirkanlah...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online