BREAKING NEWS

Mimpi basah Nik Aziz, "didada Karpal ada bulan....."



KL OGOS 24 10: Pengerusi Kebangsaan DAP Karpal Singh pada hari Isnin menafikan dakwaan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat bahawa beliau bersendirian dalam pendiriannya menolak hukum hudud dan penubuhan negara Islam yang dicadangkan PAS.

Karpal Singh berkata penasihat DAP Lim Kit Siang juga telah menyatakan pendiriannya bahawa Malaysia ialah sebuah negara sekular dan pengenalan hukum hudud di negara ini dan pewujudan sebuah negara Islam bukan dasar pakatan pembangkang.

" PAS patut menerima hakikat bahawa mengubah Malaysia menjadi sebuah negara Islam merupakan langkah sia-sia dan tidak akan dapat dicapai."

"Langkah itu bercanggah dengan peruntukan dalam Perlembagaan Persekutuan," katanya dan menurutnya beliau berharap PAS akan mempertimbangkan pendiriannya mengenai hukum hudud dan negara Islam.


- BERNAMA

Daripada totok taksub PAS semua dok sibuk doakan Lim Guan Eng, sepatutnya mereka doakan hidayah untuk Karpal Singh sama. Kenapa berdoa untuk Lim Guan Eng sorang saja sedangkan mereka boleh doakan kepada seluruh gerombolan parti DAP?

Karpal Singh yang terang-terang menolak negara Islam dan perlaksanaan hudud, tetapi manusia benggali ni lah yang masih dijilat dan diusap oleh Nik Aziz. Kononnya Karpal lebih baik dari UMNO. Memang SAH dah orang tua bernama Nik Aziz ni semakin hilang kewarasan berfikir.

Nik Aziz sebelum ni sibuk membela Karpal Singh apabila benggali murtad ni buat kenyataan bertentangan dengan apa yang Nik Aziz bercakap tentang negara Islam. Konon-kononnya, Karpal tak faham Islam dan segala kenyataan Karpal adalah isu peribadi.

Tetapi rupanya Nik Aziz hanya bermuka-muka untuk menyedapkan hatinya sendiri dan juga mententeramkan para penganut ajaran PAS.

Benggali Karpal ni sebenarnya langsung tak berminat untuk menjadikan Malaysia sebagai negara Islam. Malah, usaha ke arah itu pun ditentang oleh Presiden DAP ini. Jadi, nampaknya hanya Nik Aziz yang terhegeh-hegeh melukut di tepi gantang menagih simpati Karpal.

Nik Aziz memang muka tak malu kerana sanggup menjual maruah Islam hanya kerana nak berkawan dengan seorang kafir harbi seperti Karpal Singh. Nik Aziz terbukti berbohong dalam kata-katanya yang kononnya "didada Karpal ada bulan".

Rupa-rupanya, tiada bulan pun didada Karpal. Yang terbukti ada ialah roket didada Nik Aziz.

1 ulasan :

  1. KEHKEHKEH TU SUPERMEN KE SUPER"PENIPU"MEN?. TU PSL WALLY SLIPOR RASE KEBAL PAKAI TANGKAL KOMUNIS KT DADA DIA >|D

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online