BREAKING NEWS

AMK takut mati? Anwar tak mengaku umat beb..



Bukan ke slogan puak-puak AMK ni ialah lawan tetap lawan? So apa kejadahnya baru kena ugut dengan blogger pun terkincit baii...? Memalukan Anwar je lah lu orang semua...

Cuba puak-puak AMK ni ambil contoh boss dorang si Anwar tu.. Dah berapa kali UMNO cuba "bunuh" dia, tapi dia tetap maintain muka selamba Pandikutty je beb..

UMNO cucuk arsenik ke badan dia.., dia still boleh berjoget sambil nyanyi lagu Azizah.. UMNO cucuk lagi dengan HIV.., Anwar still gagah boleh mengentot dengan China Doll.. 2 round beb Anwar bantai amoi tuuu...

So, amacam?? Baru kena ugut dalam fesbuk dah meroyan budak AMK ni mengadu kat Polis..

Patutlah Samsul Iskandar dulu sampai terkencing dalam seluar bila kena kepung di Melaka.., rupanya memang geng dorang ni jenis penakut gila... Hahahahaha



Satu laporan polis dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam oleh blogger Harapan Rakyat apabila didakwa menerima satu mesej ugutan bunuh melalui laman sosial Facebooknya, di sini, hari ini.

Beliau yang juga ahli Angkatan Muda Keadilan (AMK), Mohd Azuan Ab Rahman, 33, mendakwa menerima ugutan bunuh itu daripada seorang blogger yang dipercayai penyokong Umno-Barisan Nasional (BN) iaitu Papa Gomo pada 20 Mei lalu.

“Sebelum ini saya ada menerima permintaan sebagai rakan di akuan Facebook saya oleh dia (Papa Gomo) tetapi tidak pernah ada hubungan yang baik namun apabila saya buka akaun itu pada 20 haribulan (Mei lalu).

Saya menerima mesej ugutan (bunuh) itu melalui komen saya kepada orang lain yang mungkin kerana dia (Papa Gomo) tidak puas hati dan cuba mengugut supaya saya menghentikan segala kenyataan di laman tersebut," ujarnya.

Jelas Mohd Azuan lagi, antara mesej yang dihantar oleh Papa Gomo kepada Harapan Rakyat pada 20 Mei lalu adalah “nak mati ke?” dan “memang nak mati dah hang ni…tunggu lah masanya” .

Manakala pada 21 Mei pula, adalah seperti “Bunuh je, kasi kerat kote tu hehehe” dan pada 22 Mei ialah “Kau islam ke? Bunuh je” dan “he he he takut ke apa? rumah dah jumpa…..huhuhu”. - TVS

2 ulasan :

  1. ramai yang tak kawin dan takda zuriat penyambung perjuangan tu.

    pssst... pssst... air pancut kat mana ek? hehehe

    BalasPadam
  2. Kenapa BATMAN Ketua AMK PKR tu pendek aje? BATMAN Ketua AMK PKR ni boleh lompat-lompat ke? terbang ke?
    Nampak macam bawa makanan (dalam bungkusan tu) Ingat makan je BATMAN AMK ni.... Tak boleh harap langsung...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online