BREAKING NEWS

Firaun Pandikutty mengamuk kempunan China Doll...



Woitt..., apa pulak Anwar tuduh UMNO sama macam pemerintahan Firaun? Kalau UMNO buat pemerintahan Firaun, mesti ada undang-undang yang Najib wajib disembah macam Tuhan..

So far.., tak pulak gua pernah dengar Najib suruh rakyat mengaku dia Tuhan macam yang Firaun buat..

Dalam PAS dan Pakatan ada laa amalan macam tu.. Bukankah Nik Aziz wajib dipuja mengalahkan Nabi? Bukan ke Anwar wajib di agung-agung oleh pengikut Pakatan sampaikan main bontot dan main pelacur pun jadi halal?

Maknanya, yang warisi pemerintahan Firaun ni bukannya UMNO.., tapi PAS dan Pakatan beb...

Jadi, yang pandikutty adalah Anwar dan lebai-lebai mangkuk dalam PAS.. Yang Firaunnya pun dorang lah juga...

Sendiri bikin jahat, lagi mau tuduh orang lain jahat ke baii...? Malu lah wehh... Hahahahahahaha..

“Fitnah bukan sahaja dibiar, tetapi dipertahankan. Ini sebahagian kita tidak percaya, bila fitnah dipertahankan, sistem itu rosak. (Ini) ciri masyarakat jahiliah," ujarnya.

“Kita tidak kata sekarang ini (zaman) jahiliah tapi ada orang berilmu guna media pertahankan fitnah. Ini sistem apa? Ini bukan sistem Islam. Ini sistem yang kita tolak yang disebut berulang kali oleh ulama besar yang menyifatkan Islam bukan pada slogan, bukan pada Umno,” kata Ketua Umum PKR itu di Markaz PAS Parit Pechah, Muar, semalam.

Menurut Anwar, ciri-ciri pemerintahan Firaun tidak ubah seperti corak regim Umno apabila sanggup mengenepikan undang-undang dan berlagak seperti Tuhan.

“Ada ciri Firaun. Firaun cakap kamu bicara apa yang aku mahu. Kamu mesti kata apa yang aku sebut. Hakim juga ikut Firaun, bukan undang-undang, polis juga ikut perintah Firaun. Ini ciri-ciri orang Umno.

“Siapa yang jahat, bunuh orang, zalim pada orang, buat cerita lucah, fitnah orang, aibkan orang, kes bunuh tutup, rasuah tutup, bodohkan rakyat, (maka) saya kata siapa yang politik begini, ‘pandikutty’,” katanya.

Justeru, Anwar berkata, beliau mahu mengetuai gerakan rakyat untuk menumpaskan riwayat Umno yang hanya terus-terusan memperbodoh Melayu dan umat Islam, sekian lama.

2 ulasan :

  1. Up lagi gambar Pok niky 20k lagi ada sesiapa yang masih bebal nan beli?

    BalasPadam
  2. SAPE YG MEMPERBODOHKAN UMAT MELAYU ISLAM DI NEGARA INI WAHAI ANWAR? BUKANKAH KAMU DENGAN KRISIS MORALMU SERTA PARA ULAMA AKHIR ZAMAN DLM PAS ITU?
    BERTAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online