BREAKING NEWS

Bongkarr !!! SAH Khalifah Lim PEMBOHONG besar !!



Didalam isu Lim Guan Eng vs Nik Ali SDO negeri, ada kenyataan dari Ketua Menteri DAP tersebut pada satu sidang akhbar pada 22 November 2009, yang menyebut bahawa Nik Ali merupakan pegawai berlidah biawak kerana tidak menyediakan tempat duduk untuknya di Majlis Perasmian Pelancaran Kerja-kerja Naiktaraf Keretapi Bukit Bendera.

Majlis tersebut yang dianjurkan oleh Kementerian Perlancongan Malaysia pada 20 Oktober 2009 bertempat di Stesyen Bawah Keretapi Bukit Bendera turut dihadiri oleh Menteri di JPM, TS Nor Mohamed Yakcop dan juga DS Ng Yen Yen yang juga merupakan Menteri Pelancongan Malaysia.

Siapa kata tiada tempat duduk khas disediakan untuk Ketua Menteri bekas banduan ini?



Kini terbukti apa yang diwar-warkan oleh Lim Guan Eng serta DAP P.Pinang ternyata satu lagi PEMBOHONGAN besar yang dilakukan semata-mata untuk menyingkirkan seorang penjawat awam MELAYU dari pentadbiran negeri.



Jika semalam didedahkan bahawa DAP dan Lim Guan Eng memusuhi Nik Ali kerana wang peruntukan berjumlah RM 1 Juta (baca DISINI), berita yang baru diterima menyatakan bahawa banyak lagi cubaan membuat onar pihak DAP berjaya dihalang oleh Nik Ali di negeri P.Pinang. Sebab itulah Nik Ali amat dibenci oleh Lim Guan Eng serta kroni DAP.

Nik Ali umpama halangan besar bagi pihak zionis DAP untuk melaksanakan agenda jahat mereka. Sebab itulah pelbagai fitnah serta dakyah pembohongan dilemparkan ke atas beliau oleh pihak DAP dan Lim Guan Eng bagi mengusirnya dari negeri P.Pinang.

Inilah agenda jahat yang menjadi amalan politik Diktator zionis DAP. Di P.Pinang, bukan hanya peniaga MELAYU, kampung-kampung MELAYU, malah kini Penjawat Awam MELAYU juga mahu diusir oleh parti rasis DAP ini demi kepentingan poket mereka.

Tambah-tambah lagi jika ada Melayu yang tak tunduk kepada mereka, fitnah dan pembohongan akan segera di reka dan disebarkan bagi memburuk-burukkan serta menjatuhkan individu tersebut.

Dengan pembongkaran ini, kini nyatalah Lim Guan Eng yang selama ini amat disanjung oleh PAS dan PKR adalah merupakan seorang PEMBOHONG BESAR ! Inilah Ketua Menteri yang paling HAPRAK sekali didalam sejarah sesebuah negeri apabila sanggup BERBOHONG demi untuk meneruskan amalan RASIS mereka.

Lim Guan Eng harus meletak jawatan dan berambus keluar dari negeri P.Pinang kerana rakyat disini pastinya tidak mahukan seorang PEMBOHONG menjadi pemimpin negeri !

11 ulasan :

  1. Selama ni, aku ingat pemimpin DAP sama pandai macam pemimpin PAP tapi lagi bodoh rupanya. hahahahahahaha.


    KeluangMAN

    BalasPadam
  2. LGE adalah Kafir jahat yg akan merampas hak istimewa orgi melayu. Pas byk membantu dap utk memberi peluang terbuka kpd dap menguasai pemerintahan negara ini dlm pru13 nanti. Dap nampak saja baik tapi parti ini ada strategi masa depan merugikan bangsa dan umat islam di negara ini. Umpama api dlm sekam.

    BalasPadam
  3. DAP sial..sapa sokong n berpelukan bersama DAP..adalah sial juga..sembang banyak tamau..sape2 rasa nak jadi sial..sokong le DAP tu...


    -Jebat

    BalasPadam
  4. Habisla orang melayu kena halau... lps ni penang jd tongsan la, sume kena halau mcm israel halau palestin... PAS pun suke..

    BalasPadam
  5. Memang dasar kafir laknat bangsat,habis semua org melayu di usirnya..mana pergi penyokong2 PR yg kata nak membela nasib rakyat?bangsat,semua cakap dan janji macam sial.

    BalasPadam
  6. Halim Skywalker23 Julai 2010 9:27 PG

    Puak-puak pemimpin pakatan rakyat yg telah menjadi ketua menteri nampak saja baik spt menanam tebu di bibir mulut ttp rupa-rupanya sering melakukan kezaliman dlm tindak tanduk mereka.

    Perbuatan di luar jangkaan dilakukan spt meroboh, merampas, menekan, memaksa dll di atas dasar parti zionis ala pakatan rakyat.

    Akibat pembohongan dan propaganda terhadap rakyat dlm ceramah perdana setiap malam membuatkan rakyat tertipu akhirnya mengundi membabi buta dan menyesal tidak sudah hingga kini.

    BalasPadam
  7. DAP ni typical cara bangsa cina, dia akan buat tindakan untuk mendapat apa di cita-citakan.. cemuh lah, maki lah pada dia, mereka tak peduli asalkan apa yang di citakan dapat kepada mereka..

    Melayu kena lah ingat, supaya bersatu..

    BalasPadam
  8. Pengkhianat sebenar bangsa melayu terutama kpd parti umno berbangsa melayu adalah Anwar Peliwat. Kesudahannya, negara ini dimiliki oleh kaum bukan melayu sebab adanya penderhaka yg tamak kuasa dlm pakatan rakyat.

    BalasPadam
  9. Lepas tu bermulalah sengsara anak bangsa merempat di bumi sendiri. Kalau dah nasi jadi bubur tak berguna lagi. Mari bersatu tolak parti DAPig.

    BalasPadam
  10. Memang pemimpin pakatan haram ni suka tabur fitnah..sanggup bayar berapa je asal boleh jatuhkan bn.ni ke yg kita nak utk mewarisi kepimpinan negara utk generasi kita?tepuk dada tanya undi mana?


    *SangTawal

    BalasPadam
  11. mcm sial puak2 DAP ini ... aku nak tgk apa kata Haprak daily dan puak2 PAS mengenai pembohongan Guan Eng ini ..

    adakah ini fitnah BN lagi ka ??

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online