BREAKING NEWS

Edisi lawak slapstik- PAS parti Islam Terbesar ????



KUALA LUMPUR, 22 Julai: PAS menyeru kepada rakyat negara ini agar menyertai mereka sebagai parti Islam terbesar di negara ini yang memperjuangkan Islam dan membawa mesej Islam sejak ditubuhkan sebelum merdeka pada tahun 1951 lagi.

- Idris Ahmad (Ketua Penerangan PAS Pusat.



Apabila Idris Ahmad mengeluarkan kenyataan PAS merupakan parti Islam terbesar dalam negara, secara tak langsung Ketua Penerangan PAS ini menggambarkan bahawa UMNO ialah bukan Islam! Ayat kasarnya ialah UMNO parti KAFIR !

Dengan dakwaan terbaru Idris Ahmad ini, apakah dia mahu mempertikaikan keimanan dan juga keIslaman seluruh ahli-ahli UMNO yang berjumlah lebih kurang 3 juta itu? Apakah Idris Ahmad telah diberi Mukjizat dapat menilai keIslaman seseorang itu oleh Wali Selipar Nik Aziz?

Jumlah ahli-ahli PAS hanyalah lebih 1 juta tak termasuk syaitan-syaitan yang mereka jadikan sahabat. Ini adalah satu pertiga daripada jumlah keseluruhan ahli-ahli UMNO yang berbangsa Melayu dan ISLAM.

Jadi, apa rasional untuk ahli politik kaldai DAP seperti Idris Ahmad ini mengatakan bahawa PAS itu layak diiktiraf sebagai parti Islam Terbesar? Motif Idris Ahmad tak lain hanya semata-mata mahu mengatakan bahawa UMNO itu adalah KAFIR dan tak layak digelar Islam !



Inilah yang Dato Shafie Apdal maksudkan dengan menyatakan bahawa PAS adalah parti SESAT. Pemimpin-pemimpin politik PAS sewenang-wenangnya menuduh orang muslim lain sebagai bukan Islam demi kepentingan politik haprak mereka.

Kenyataan Idris Ahmad ini membuktikan bahawa penyelewengan aqidah telah berleluasa didalam PAS. Mereka semakin jauh dari ajaran Islam yang sebenar demi tamakkan kuasa serta kedudukan didalam politik.

Inilah akibatnya apabila Al Quran dan hadis tidak lagi dijadikan sandaran, sebaliknya ularmak-ularmak kangkong PAS lebih rela berkiblatkan kafir DAP didalam perjuangan !

8 ulasan :

  1. Biasalah, dalam kepala otak mereka semua yang mereka buat adalah baik, sempurna, tiada cacat cela... dah tu suka kencing orang ramai kononnya mereka sahajalah parti yang memperjuangkan Islam di negara ini. Tapi bila nak sebut NEGERA ISLAM atau nak laksanakan HUKUM HUDUD pada pemimpin DAPig, terus kecut telor, batang pun kemuncup ke dalam.

    Sudah2 menipu orang lain wahai pemimpin hamPAS, aku rasa pengikut Tabligh lagi ramai dari ahli2 parti kahak hijau hamPAS tu. Pahala dosa boleh berubah2 mengikut tempat dan siapa pendengarnya... menipu dan terus menipu.

    BalasPadam
  2. Biasa la hamPAS,kpentingan peribadi di dahulukan,begitu la jadi nya..ego nya manusia itu..

    BalasPadam
  3. Diorg ni memang suka dijajah dan bersekongkol dgn org yg salah...... sebab pemikiran diorg pn salah... klau duk dlm zaman jepun..diorg ni lbih kurang mcm barua jepun la... gadaikan agama, bangsa dan negara sendiri kt org lain... diorg lg suka tgok malaysia ni hancur mcm kt png n selangor dr maju dan berkembang mcm skrg...apa org buat semua salah...apa yg dia buat semua betul wpun membodohkan diri sendiri...


    Hanis

    BalasPadam
  4. Adoyai...awt la dia neh ckp cm org xda otak...org cmni xyah dk bg muka...merosakkn negara lg ada la..

    BalasPadam
  5. PARTI YG BOLEH MENJANJIKAN SYURGA DAN NERAKA,PASNGOK

    BalasPadam
  6. wa kakakakaka...lawak untuk hari ini,gelak ramai2...perasan konon parti islam terbesar....hampas

    BalasPadam
  7. DIMANA DIKATAKAN PAS ITU PARTI ISLAM. ISLAM ADALAH PERPADUAN, N AJIS SIANG-SIANG MENOLAK PERPADUAN SESAMA ISLAM. ISLAM TIDAK MENGAJAR UMAT MEMAKI, MENGHAMUN, MEMFINAH, MEMBOHONG, SEMUA CIRI-CIRI TERSEBUT SUDAH SEBATI DIDALAM JIWA PEMIMPIN DAN PENYOKONG PAS. ISLAM YANG DIBAWA OLEH N AJIS MEMANG AMAT JAUH SEKALI BERBEZA BAK LANGIT DAN BUMI DARIPADA YANG DIAJAR DAN DIBAWA OLEH JUNJUNGAN NABI MUHAMMAD SAW. ADA TAK PAS DISEBUT DIDALM AL QURAN DAN HADIS. KALAU TAK ADA MAKA ADAKAH WAJIB DIIKUT PERANGAI TAK SENONOH YANG DIBAWA OLE PAS? TEPUK DADA TANYA IMAN.

    BalasPadam
  8. SLM BRO..PAS MMG PARTI TERBESAR BROO!..BESARRRR PUNYE TEMBERANGG!! KEHKEHKEHKEH ADOIYAIII >|D

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online