BREAKING NEWS

PAN ni jenis tak sedar diri ke apa?


1 July 2016 - Pengarah Komunikasi Parti Amanah Negara (PAN) Khalid Samad menggesa rakyat di negara ini supaya membuang sikap terpaksa menerima takdir dalam segala hal khususnya dalam urusan politik negara.

Kenyataan Khalid ini dipercayai ditujukan kepada bekas partinya, Pas yang sebelum ini sering menasihati penyokongnya supaya menerima takdir bahawa parti itu tewas dalam pilihan raya dan tidak mampu membentuk sebuah kerajaan persekutuan.

PAN sepatutnya kena contohi Pas.... PAN kena terima hakikat sekiranya takdir dah menentukan bahawa PAN tidak mampu menewaskan mana-mana parti mahupun membentuk kerajaan.

Pas relak jer... Dah bertahun ditubuhkan dan berapa kali kalah dalam pilihan raya... Boleh jer terima takdir... PAN yang baru ditubuhkan baru setahun jagung dah menggelabah tak boleh terima takdir bagai... Dah kenapa PAN ni!!

Lagi satu.... PAN kena terima takdir bahawa PAN tu sememangnya sebuah parti yang amat lemah... PAN jangan nak pertikaikan takdir bahawa PAN sememangnya sebuah parti yang lemah... Jangan nak perasan yang PAN tu parti kuat macam dah lama ditubuhkan.

Lagipun, 'abang long DAP' sendiri yang mengesahkan PAN merupakan parti yang lemah.... Banyak sangat kelemahan PAN.... PAN pun tak mampu berdikari sekiranya DAP dan PKR tiada dan tidak membantu PAN.

Takkan 'abang long' sendiri yang mengesahkan PAN tak boleh hidup berdikari pun PAN tak boleh terima hakikat?? Apa yang 'abang long' cakap tu semuanya betul... Sebab diakan abang long PAN.. So, dorang tahu laa semua pasal PAN ni.. Hahaha

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online