BREAKING NEWS

Menteri Bagi Last Warning pada Sikap Perkauman DAP.


14 July 2016 - Pengarah Komunikasi Strategik Barisan Nasional Datuk Abdul Rahman Dahlan memberi amaran keras kepada pemimpin DAP supaya meninggalkan politik perkauman dan provokasi yang bersifar konfrantasi.

Nama pun pemimpin DAP.... Memang suka sangat amalkan sikap konfrantasi ni... Dari dulu sampai sekarang tak pernah nak buang sikap tu... Sikap tu dah jadi turun temurun dah.

Abdul Rahman memberi amaran keras ini dipercayai susulan isu Pengerusi DAP Perak Nga Kor Ming menghina umat Islam yang sedang menyambut hari raya Aidilfitri dengan memuat naik sekeping lukisan karikatur di laman Facebook miliknya.

Jelas Rahman Dahlan, DAP sering mengamalkan sikap tembak dahulu, kemudian baru mahu bertanya... Sedangkan sikap itu amat buruk sekali padahnya jika diamalkan.

"DNA politik DAP sentiasa berkronfrontasi. Tembak dulu, tanya kemudian. Tak peduli apa akibatnya. Pergi jahanam dengan akibatnya," kata Rahman Dahlan.

Justeru itu, Rahman Dahlan menggesa rakyat supaya menuntut kepada DAP untuk lebih bertanggungjawab dan bijaksana dalam berpolitik... Jangan sesekali bertindak seperti pemimpin DAP yang terdahulu.

"Inilah masanya untuk semua rakyat Malaysia menuntu DAP supaya lebih bertanggungjawab dan bijaksana dalam politik mereka. Marilah kita beritahu DAP bahawa ini adalah 2016, bukan 1966," katanya.

1 ulasan :

  1. Warning or warnings dapigs will always be racist. No kaki rasuah dapigs cina melayu india aman di malaysia macam dulu2.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online