BREAKING NEWS

Maza memang memalukan!! Terkantoi dedah aib sendiri dalam facebook


Agak memalukan apabila Mufti Perlis, Dr Asri Zainul Abidin akhirnya "kantoi" sendiri dengan satu status yang dimuatnaik ke laman sosial Facebooknya.

Didalam status berkenaan, Asri memilih untuk menyindir Perdana Menteri Malaysia dengan "menasihati" pemimpin politik terbabit agar tidak menggunakan agama demi kepentingan peribadi.

Malangnya, tindakan Mufti Perlis itu seolah-olah menikam diri sendiri apabila ramai netizen mempertikaikan beliau yang selalu juga menggunakan sumbangan Majlis Agama Islam Perlis (MAIP) untuk meraih populariti.

Jadi sekarang jika dilihat gambar diatas, siapa yang sebenarnya suka "claim mileage" dengan mempergunakan agama?? Adakah Asri sama sahaja seperti pemimpin politik yang suka mengambil kesempatan untuk kepentingan diri sendiri?

Sewajarnya Asri berhenti dari menjadi Mufti negeri jika beliau berminat untuk bermain politik sebegini. Golongan agamawan pasti akan tercemar imejnya dengan perangai gila publisiti dari Asri.

Elok sangat pihak-pihak yang berkenaan menasihati Mufti ini supaya menumpukan tugas untuk menjaga kebajikan agama di Perlis, dan bukannya sibuk bermain Facebook sehingga menimbulkan kekeliruan dan fitnah terhadap ulul amri. - sumber


p/s: Si Maza ni memang sengal ubi.. Asyik gila cari publisiti mengalahkan artis realiti.. Kalau betul nak berpolitik, masuk la parti cap roket atau cap bulan terus.. Tak pun join je Mat Sabu buat parti baru.. Boleh la jadi mursamdol Am kat situ.. Poyo punya Mufti.. Perasan best!!

6 ulasan :

  1. Dia berfahaman Wahabi

    BalasPadam
  2. Paku dulang paku serpih.
    Mengata orang dia yang lebih.
    Baget baguss la tu.

    BalasPadam
  3. Dlm you tube dia kutuk geng habib2 dari Yemen yg bawa Islam ke Nusantara..dia ni Musibat

    BalasPadam
  4. MAZA ni orang lain saha yang salah dia sorang yang betul..HIPOKRIT...Memfitnah no 1....tak minta maaf pun...apa le agamawan?..

    BalasPadam
  5. asri ni bukan boleh kira..... nama saja ustaz tapi jiwa politik.. nafsu besar niiiii

    BalasPadam
  6. dr asri ni sepatutnya dihumban jer ke telaga buruk.. bergaul dgn jin

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online