BREAKING NEWS

Kalau Najib bapa nasi kandar.., Anwar pula bapa apa ye???



Ewahhhh..., bukan main sedap lagi si macai DAP ni kutuk Perdana Menteri sebagai Bapak Nasi Kandar.. Katanya isu nasik kandar tu sengaja direka supaya Najib boleh jadi hero..

Elehhh.., Ariff Sabri ni ingat Najib tu macam Anwar ke? Najib dan UMNO tak main la wayang politik macam Anwar dulu.. Najib gentleman la berpolitik sampai Mahathir pun mati akal tauu..

Lain la macam Anwar.., semua benda dia nak wayang.. Mata lebam pun dia wayang.., masuk penjara pun wayang.., nak tawan Malaysia pun wayang.., sampaikan bini sendiri pun dia suruh wayang..

So rasanya yang kuat buat skrip wayang ni adalah geng-geng Ariff Sabri lah.. Sampai ada yang sanggup berlakon jadi P Ramlee semata-mata nak backup video ngentot Anwar..

Itu belum kira dengan video main dalam hotel di Golok oleh Stopa Spender.., ramai pulak time tu jadi lebih bijak dari pakar video..

Kesimpulannya, Ariff Sabri tak payah lah nak tunjuk best kutuk Najib dengan gelaran yang macam-macam.. Elok saja Ariff fikir sendiri apa gelaran yang patut bagi kat Anwar kalau dia dah tak ada nanti..

Najib jadi bapak nasi kandar tu kira ok lah juga sebab ramai je yang suka makan nasi kandar tu di seluruh negara.., tapi apa kita patut gelar Anwar dengan segala macam kisah stor kunyit dia?? Hahahahaha..

1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online