BREAKING NEWS

Rahsia Nurul Nuha yang ramai tak tahu..

Kenapa Nurul Nuha? Kenapa bukan Ihsan atau Wan Azizah yang dikatakan akan bertanding di kerusi parlimen P44 Permatang Pauh selepas Anwar dihumban ke penjara kerana didapati bersalah meliwat Saiful Bukhari Azlan?
Mungkin sebab perangai Nurul Nuha masih belum diketahui oleh rakyat Malaysia. Mungkin juga sebab Nurul Nuha adalah orang baru yang masih belum ada sebarang rekod menipu didalam politik seperti bapa, mak dan kakaknya.
Jadi orang yang masih polos serta baru seperti Nuha, senang menarik simpati rakyat khususnya majoriti melayu di Permatang Pauh. Tak perlu susah-susah berceramah, cuma hanya perlu buat muka kesian sambil bercerita tentang kesusahan bapanya yang dimasukkan ke penjara oleh kerajaan zalim. 
Dan Nuha akan selesa berdiri atas pentas sambil bercerita, sambil mengalirkan airmata kononnya sedih akibat bapanya yang tua di layan dengan kejam oleh kerajaan yang diktator. Cakap saja bahawa bapanya adalah pejuang rakyat menentang rasuah dan kerajaan jahat sedangkan bapanya didapati bersalah kerana liwat punggung lelaki!!
Wan Azizah sudah dikenali oleh rakyat Malaysia sebagai ahli politik wanita yang hanya tahu bercakap sambil usung kipas hikmat ke hulu dan ke hilir.. Wan Azizah memang pandai berjanji tetapi buat bodoh bila sampai masa untuk tunaikan apa yang dijanjikannya.
Ini terbukti di Permatang Pauh dan juga Kajang. Sebab itu lah Wan Azizah tak berapa berani nak bertanding semula di kawasan suaminya. Wan Azizah takut jika rakyat di Permatang Pauh menghukum dirinya yang mengabaikan tanggung jawab menjaga kawasan berkenaan sebelum ini.
Nurul Izzah pula siapa tak kenal. Kononnya dia adalah wanita besi di Lembah Pantai kerana mampu menumbangkan pemimpin hebat dari Umno. Tetapi sebenarnya Nurul Izzah juga hanya menang kerana undi simpati hasil menjaja kesusahan keluarga sendiri. Nak kata pandai buat kerja, apa saja kemajuan yang Nurul Izzah buat di Lembah Pantai sejak dia menang disitu?
Nurul Izzah sibuk berpolitik mengutuk kerajaan sampaikan suami sendiri pun lari tinggalkan dia. Dan keluarga Nurul Izzah hancur hanya kerana wanita tersebut lebih rela "bersuamikan politik" berbanding manusia.
Jadi kesimpulannya, sekarang ini mungkin giliran Nurul Nuha pula menyertai keluarga ahli politik saudagar penipu menjual temberang di Malaysia. Anwar dah masuk penjara.., Wan Azizah sudah tua.., manakala Nurul Izzah pula sudah hilang laki. Nurul Nuha sajalah harapan baru untuk menyambung legasi kaki tipu family Anwar.
Tak percaya?? Tunggulah nanti episod seterusnya drama orang jual orang oleh Anwar Production.

16 ulasan :

  1. hebat analisis politik kau....

    BalasPadam
  2. Merepek gila ngok, dah mkn ubat ko ke,
    Sian, panda lebih hebat dr ko, mcm juboq sialfuklkfo boleh simpan sperma dlm lobang taik 3hari, tak buang taik berak ke, lucu2....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tiga hari ke..tiga tahun ker...buang taik ker...tak buang taik ker.....itu bukan perkara yang kau kena fikir...kau dan geng2 macai kau kena duduk dalam bulatan ramai2...lepas tu pakat sama2 fikir camana air kote ketum pujaan korang tu boleh ada dalam lubang taik JANTAN ..cer fikir...cer fikir...

      Padam
    2. budak ni x habis belajar .. mngkin kaki ponteng masa sekolah... kau tak bacakah bukti penghakiman yg mengatakan bahawa sperma manusia sial (ms) tu msh ada kat situ wlupn dh tiga hari brlalu... x rosak lah bodoh bangan...
      brhentilah mengagung2kan ms tu.....
      klu btl dia bersih x brsalah... knp bnyk bnda yg brkaitan pertuduhan x diguna pakai.. contohnya, sumpah muhabalah (mngikut islam)... aku nk tanya kau.. klu ada org tuduh BAPA kau buat mcm ms tu buat.. apa tindakan kau.... nak brsihkan nama, suruh bapa kau brsumpah muhabalah... hbs cerita.... soal kau buat atau tak, belakang cerita bro. yg pnting dimata orang nampak bersih.. betul...!
      kenapa ms tu x buat sumpah muhabalah.... sbb dia buat benda tu... klu dia brsumpah juge... akan turun lah bala laknat ALLH ke atas ms trsebut...
      ala.... skrg pun kau perhati tengok muka dia.... ada NUR tak... hbs berlarian dh NUR dr muka ms ni..
      jd, aku minta kau kau kau kau kau smua.... BERHENTI...

      Padam
    3. Sumpah dalam mahkamah diatas Quran "I swear I will tell the truth nothing but the truth, so help me God", ini kan pula nak angkat sumpah dalam masjid!

      Itu lah sebab terulung tidak jadi nya manusia anugerah songsang ini Perdana Menteri Malaysia!

      Satu satu anak selepas Bini dia nak diheret sama.

      Macai PKR memang dah gone case!

      Padam
  3. Apa bendlah kamu nie.... belum apa2 dah meroyan...

    BalasPadam
  4. Tak ada yg mustahil kalau Allah nak tunjuk.. Allahuakbar!

    BalasPadam
  5. 714 ......KAU NI MACAM ADA PENGALAMAN JE,,,,,,MACAMANA KAU TAHU HA,,,,MUSHKIL,,,MUSHKIL

    BalasPadam
  6. Itulah perumpamaan sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua. Peliwat tu liwat Saiful sudah masuk 9 kali mengikut laporan penghakiman. Ada kau kesah........

    BalasPadam
  7. sila rujuk surah alhujurat ayat 11 dan 12....berpesan pesanlah kamu kearah kebaikan....

    BalasPadam
  8. Budak yang diangkut oleh PR untuk reformasi tu kebanyakannya ulat2 tiket geng lepak2 kaki rempit mana tau ilmu sains. Yang merka tau ilmu hisap. Apa sahaja berkenaan hisap memang 'A' hisap, puting, kote, ganja, curut dan macam-macam hisap.

    Kan Mahaguru mereka Si Ketum Raja Liwat tu Kaki Hisap.

    BalasPadam
  9. ada aku kisah....janji PENJARA DALAM duduk ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ

    BalasPadam
  10. X baik kita letak dia setaraf sama silap ahli keluarganya, semuanya dah ketentuan. Nabi Muhammad S.A.W tak ajar kita buruk-burukkan org lain tanpa sebab salahnya org tu. Jangan terlalu ikutkan politik sgat, admin n kuncu2.
    -Saya juga org media.

    BalasPadam
  11. X baik kita letak dia setaraf sama silap ahli keluarganya, semuanya dah ketentuan. Nabi Muhammad S.A.W tak ajar kita buruk-burukkan org lain tanpa sebab salahnya org tu. Jangan terlalu ikutkan politik sgat, admin n kuncu2.
    -Saya juga org media.

    BalasPadam
  12. Yg menulis ni apa dapat?niat cuma nak busukkan klrga DSAI..dia dan keuarganya x siapa tahu entah2 hanya sampah yg mengambil sedikit upah buat mengalas oerut.

    BalasPadam
  13. Takutlah kepada Allah.... mati akan tiba bila2 masa jer. Takda siapa yang terlepas walaupun dia penyokong karajaan yang hebat. Sesuatu yang batil akan dipertanggung jawabkan ... selagi tindakan kita menyalahi syarak tunggu jer lah. Wang sejuta takde guna kalau wang tu haram di sisi Allah. Apa lagi kalau sekadar sokongan membabi buta. Tak kira dipihak manapun. Satu cara terbaik bagi yang tak tahu kebenarannya ialah berdiam diri dan memohon petunjuk ALLAH supaya dipercepatkan yang benar diangkat dan yang batil diruntuhkan. Amin yaRabbalalamim

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online