BREAKING NEWS

Fuyyyooo!!!! Anwar Ibrahim dianggap Imam Mahadi di Selangor.



Satu banner yang bertulis "Anwar Ibrahim Imam Mahadi Kita"  telah menimbulkan kekecohan kepada orang ramai.. Banner yang digantung di persimpangan jalan di Kalumpang, Selangor tersebut dikesan semalam oleh orang ramai.

Tidak diketahui siapa yang menggantung banner tersebut, tetapi ia dipercayai berkaitan dengan Jelajah Rakyat Hakim Negara yang dianjurkan oleh Anwar dan Pakatan bagi menghadapi keputusan perbicaraan kes liwatnya pada 10hb nanti.

Seorang penduduk yang ditemui berkata, banner tersebut mungkin digantung oleh penyokong Anwar bagi menunjukkan kesetiaan mereka.

Anwar menghadapi pertuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Saiful Bukhari Azlan, dan perbicaraan kes tersebut akan diputuskan oleh Mahkamah pada pertengahan minggu depan.

Jika sabit kesalahan, Anwar akan dipenjarakan minimum 5 tahun dan berisiko kehilangan karier politik beliau.

4 ulasan :

  1. Teringat kat Ustaz Badrol Amin.

    BalasPadam
  2. Penulis tolong ba sampaikan gelak sampai terkeluar keluar air mata ini pada c anwar dan penyokong penyokong tegar dia...haha hahahahaahahahahahh......hhiiiiiieieehahahahhahahahha.....iman kurun...iman cucuk jubor laaa...hahahahahahahahahahah

    BalasPadam
  3. Di Selangor jdi Iman Mahadi....di Turki jadi mufti....isshh...ishhh.....!

    BalasPadam
  4. TAPI JANGAN ANDA LUPA PULAK...DI AKHIRAT NANTI NAK JADI APA?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online